mijn racks

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lightjockey_richie
    • Sep 2004
    • 119

mijn racks

zo maken wij onze rackjes, zowel dimmers, als versterkerracken

Groetjes LJ Ritch

We Love Crown With GAE
  • ricardoke
    • Oct 2004
    • 136

Zien er heel netjes uit [8D], ik zou alleen de aansluitingen bij die versterkers onder aan in het rack maken zodat niet al die kabels voor je versterkers hange

Comment

• tuurKE
      • Jan 2005
      • 252

zien er idd netjes uit. Heb je nooit problemen met die liteputer dimmers? ik heb ze er allemaal uitgeflikkerd, veel te veel probs mee!!

Greetz Tuur
      Maar wij hebben.......
      .......chamsys!!

Comment

• Lightjockey_richie
        • Sep 2004
        • 119

Liteputters heb ik geen problemen mee, belast ze dan ook niet zwaarder dan 2kw bij constante belasting. Als t maar knippert kun je ze ook rustig tot 4kw belasten.

ff over die aansluitplaat, hij zit express op die hoogte omdat je dan ook je rack in de onderbak kunt laten staan. Als je hem naar onderen verplaatst moet je hem altijd uit je onderbak halen. Dat hoeft nu niet.

en het voordeel van deze racks, ze zijn allemaal precies hetzelfde, zowel de binnen als de buitencase
        Lekker makkelijk bus laden, en als je op een klus komt zal die eigenaar ook zeker zeggen...Zooo wat een boel dezelfde kistjes

Groetjes LJ ritch
        We Love Crown With GAE

Comment

• ricardoke
          • Oct 2004
          • 136

Mag ik vragen hoeveel zon rackje ongeveer kost, de flightcase, met zon binnenrack ?[:I]

Comment

• Lightjockey_richie
            • Sep 2004
            • 119

citaat:Geplaatst door ricardoke

Mag ik vragen hoeveel zon rackje ongeveer kost, de flightcase, met zon binnenrack ?[:I]
            Uhm, zou ik zo niks over durven zeggen, bouw ze alleen maar.
            Als je er belang bij hebt, mag ik je dan ff doorverwijzen naar http://www.pgt.nl
            Staat wel een telefoonnummer op of emailadres.

Groetjes LJ Ritch
            We Love Crown With GAE

Comment

• Rieske
              • Aug 2002
              • 544

Altijd dat gezeur over de kabelaansluitingen ! [V]
              Life is what you make it

Comment

• DJMysterie
                • Dec 2004
                • 80

Er wordt idd veel over gezeurd, maar je doet er goed aan vantevoren eens nauwkeurig te kijken wat voor jou het makkelijkste is waar je je aansluitingen plaatst...
                Ikzelf heb het liefst de aansluitingen onderaan, zodat je geen last hebt van rondzwevende kabels voor je amps.
                Let the beat control your body

Comment

• sis
                  • Jul 2003
                  • 3305

Al mijn kabelaansluitingen gebeuren aan de achterkant
                  sis
                  Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Overdrive
                    • Feb 2002
                    • 717

Inderdaad, ik had ook al zoiets toen ik het las. Ik heb het idee dat sommige dit leuk even melden omdat het zo "hoord" (eerder gelezen ergens).

Wat maakt het nou uit dat je kabels voor je versterker hangen, ik bedoel, ga je er de hele avond aan draaien ofzo? Nee, je zet hem aan en draaid de knoppen open. Wij hebben ze bovenin aan de achterkant, ja kan er makkelijk bij en niemand ziet je kabeltjes.

Comment

• MC Party
                      • Sep 2003
                      • 481

Hoeveel van deze racken hebben jullie totaal staan?
                      Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• Banned
                        Banned
                        • Dec 2003
                        • 951

wat een gezeur over die kabels. De een vindt dit fijner en de ander dat. Ik heb ze ook aan de bovenkant zitten vindt ik een stuk gemakkelijker omdat je minder hoeft te bukken ..... daarbij waarom moet je je rack bedienen ???? versterkers staan toch altijd open gedraaid en je cross over is toch goed afgesteld ???? Als je je set een beetje kent hoef je niets te verdraaien eenmalig instellen .....

mss een beetje aanpassen dmv de EQ op lokatie

Je kunt ook als je kabels lang genoeg zijn langs boven aanvoeren of via de zijkanten dan heb je ook geen last van de kabels die voor je versterkers hangen.

Ik vindt het nette racks alleen vindt ik persoonlijk die stoffering niet mooi ( trekt toch stof aan en vocht blijft er makkelijker inzitten ) Zeker strak afgewerkt mooi gedaab !!!

Comment

• Pulse
                          • Oct 2001
                          • 666

Ik zie dat jullie die macrotechs zonder stoffilters gebruiken, geeft dat geen problemen, aangezien de lucht door de hele versterker wordt geleidt lijkt me dat vanbinnen toch al snel enorm vuil te worden ?
                          MVG,
                          Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light

Comment

• djbirdie
                            • Oct 2002
                            • 509

ik zou zeggen, vooral bij versterkerracks, aansluitingen aan de achterkant zodat het deksel er persé afmoet en de versterkers zo voldoende kunnen koelen.
                            grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• eddy56
                              • Mar 2004
                              • 102

wij hebben ze gewoon aan de voorkant en dan de kabels via de zijkant naar achteren, en wat er al gezegt word, je hoeft er niet de hele avond bij
                              Apogee, i\'m loving it!

Comment

Working...