Wat is dit

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

Wat is dit

Goeie avond heren.
    Ik was laatst even wat oude foto-tjes aan het bekijken op mijn computertje. Ik kwam een aantal foto-tjes tegen van Boulevard of Dance 2003 in Dordrecht. Daar stond toen een geluids set met een zeil erover omdat het regende. Het klonk lekker en ging knetter hard. Johan Gielen ging hardmaar dat terzijde. Ik vraag me nog steeds af wat dit nou voor set was. Ik heb hier een paar foto-tjes:

In de tent zelf stondt achter die grote posters (ff naam kwijt) zegmaar ook nog zo'n set. Dat was te zien als je links van het podium stond.
    Owja verder op de "boulevard" stond ook nog een set. Hoever dat was weet ik niet.
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]
  • beyma
    • Oct 2002
    • 1614

Volgens mij heeft die podium wagen ook bij ons in hilversum gestaan, er hing toen een Community set naast, helaas mag het bij ons hier dus niet knetter hard...... (sinds tijdens "Hilversum on-air" een synco set van enige tientallen KW's -half- open heeft gestaan[:0][:0])
    Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• Drive inn tnt
      • Sep 2003
      • 1082

citaat:Geplaatst door beyma

Volgens mij heeft die podium wagen ook bij ons in hilversum gestaan, er hing toen een Community set naast, helaas mag het bij ons hier dus niet knetter hard...... (sinds tijdens "Hilversum on-air" een synco set van enige tientallen KW's -half- open heeft gestaan[:0][:0])
      Volgens mij hadden we hier [u]niet</u> te maken met een dB grens
      Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• meyerfreak
        • Mar 2004
        • 142

JBL Vertec.... met HLA subs, ook nog een aantal kasten HLA in delay.. dit is wat ik wel eens heb gezien in dordt tijdens boulevard of dance, of dat in 2003 is weet ik niet meer..... was overigens een klusje van storysound toen.

citaataar stond toen een geluids set met een zeil erover omdat het regende. Het klonk lekker
        Nou.. dat is dan wel heel bijzonder. een systeem met een zeiltje erover wat nog lekker klinkt? naar mijn idee ben je je hoog echt drastisch aan het vern***** [)] maar ja, ik heb het niet gehoord dus wie weet.......
        ART is the goal, engineering the tool to reach it!!

Comment

• Drive inn tnt
          • Sep 2003
          • 1082

Het viel seieus nog mee. Vond het ook wel opvallend. Het was ook niet echt dik zeil. Ik denk dat het vuilniszakken zeil was zo dik ongeveer.
          Vette boksuh meneer

Comment

• Drive inn tnt
            • Sep 2003
            • 1082

citaat:Geplaatst door meyerfreak

JBL Vertec.... met HLA subs, ook nog een aantal kasten HLA in delay.. dit is wat ik wel eens heb gezien in dordt tijdens boulevard of dance, of dat in 2003 is weet ik niet meer..... was overigens een klusje van storysound toen.
            Nee het is geen JBL vertec. Dat stond er het jaar ervoor. op 2 grote heftrucs.[]
            Dit was minder diep. Ik heb wel is gehoort dat de topjes vierkant waren en vier naast elkaar even breed zijn als de set zelf. De onderste paar kasten zijn in iedergeval 1 kast. Beetje wazig uitleg[xx(]
            Vette boksuh meneer

Comment

• wouter_jp
              • Aug 2003
              • 105

sorry,maar kan aan deze foto`s echt niet zien wat voor een set dar staat achter die zeiltjes...
              spelen !!

Comment

• Iko
                • Feb 2002
                • 766

Zal wel iets van D&B zijn dan denk ik?

citaat:Volgens mij heeft die podium wagen ook bij ons in hilversum gestaan, er hing toen een Community set naast, helaas mag het bij ons hier dus niet knetter hard...... (sinds tijdens "Hilversum on-air" een synco set van enige tientallen KW's -half- open heeft gestaan)
                Dat is denk ik geen synco. Aangezien production partners die klus al aantal jaar doen en die doen alles met Adamson.

Comment

• Gast1401081
                  • Mar 2001
                  • 7999

wegens vreselijk hoog vermoeden, gissen, en eventueel dacht-ik gehalte slotje van modje.

Zekerweten, zoner twijfel etc mag mailen.

Comment

Working...