bandje voorzien van geluid

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vegapower
    • Nov 2004
    • 355

bandje voorzien van geluid

vandaag een bandje voorzien van front geluid en monitors

front:
    DOD limitter + 2 * 15 bands omnitronic equaliser

mid-hoog
    2 * nexo ps 10 (500wrms)
    met een crest amp en ps 10 controller

sub:
    2 * zelfbouw (eaw achtig 800wrms)
    met een dopler versterker (2*750wrms/4ohm)
    en actief afgeschermd op 150hz

monitors:
    4 * MClarren (250wrms)
    dopler versterker (2*750wrms/4ohm)

dan nog:

stageblok 24send + 4 retern

set drum micro´s + draadloze + vaste micro´s

dit was in een jeugdhuis (oud huis met wat muren uitgenbroken)
    kheb snel snel een foto genomen. helaas niet veel op te zien...kon niet ver genoeg naar achter (moest ik door een deuropening gaan en was het zicht nog hetzelfde

moet wel zeggen, ging knal hard... en de ps10 nen konden de subs lekker byhouden want ik zit ergens met een fase verdraaïng op de subs (slechte kabel maar was te laat om te gaan zoeken waar het zit. maar klonk onlangs door het mankement toch nog lekker...

• MSSS
    • Jul 2003
    • 365

Kan niet echt heel veel uit de foto wijs worden, maar heb toch een paar vragen:
    1. Wat lag er als mixer?( Mocht je dit weten)
    2. Hoe is de 4bar vastgemaakt?( idem als 1)
    3. Is die zooi aan het plafon brandwerend?(idem als 1)
    4. Waarvoor diende die JBL eon aan de rechterkant v/d foto?
    oleole ik heb EV :)

Comment

• ambooz crew
      • Jul 2005
      • 4

Heb toch ook een raar gevoel bij die 4-bar. Het zijn wel maar 300w spots, maar het zal niet de eerste keer zijn dat zo een leger net vuur vat...
      Het bevestigen van de 4-bar lijkt me ook wat raar, ik zie een saftey kabel maar geen klem...
      Aanzie dit niet als negatief, maar opbouwend!
      Een ongeval kan snel gebeuren, dus als we het kunnen voorzein door de juiste dingen te doen zijn we al een stap verder...
      joeri

Comment

• soundcheckfrits
        • Jan 2005
        • 455

bijde connector aan de linkerkant zie je zo'n verwarmingsbuis waar de 4bar vastgemaakt is met tyraps (als ik het goed kan zien)

maare dit is wel een beetje off topic he ??
        de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• stekelvarke
          • Dec 2004
          • 1062

er hangt wel degelijk een haak zo te zien die aan die ijzeren "rail" bevestigd is(volgens mijn ogen).
          maar is inderdaad oftoppic
          exit night into LIGHT

Comment

• showband
            • May 2001
            • 4524

citaat:Geplaatst door ambooz crew

Heb toch ook een raar gevoel bij die 4-bar. Het zijn wel maar 300w spots, maar het zal niet de eerste keer zijn dat zo een leger net vuur vat...
            Het zou behoorlijk de eerste keer zijn dat zo een legernet vlamvat. Want die échte zijn niet in de fik te krijgen. Hooguit dat het verzamelde stof iets brandbaars bevat maar dat steek je met een PAR niet aan. Het leger heeft andere normen dan de entertainmentindustrie. En legt daar geld bij om het waar te maken.

De netten die in de fik gaan zijn neppers en dat is deze niet.
            lekker belangrijk!

Comment

• LJ_jacob
              • Aug 2003
              • 293

citaat:Geplaatst door showband

citaat:Geplaatst door ambooz crew

Het zou behoorlijk de eerste keer zijn dat zo een legernet vlamvat. Want die échte zijn niet in de fik te krijgen. Hooguit dat het verzamelde stof iets brandbaars bevat maar dat steek je met een PAR niet aan. Het leger heeft andere normen dan de entertainmentindustrie. En legt daar geld bij om het waar te maken.

De netten die in de fik gaan zijn neppers en dat is deze niet.
              om maar even off topic door te gaan, weleens een svoboda op 1,5 meter van zo'n net gehangen? gaat in ieder geval wel goed roken

maar weer terug om topic
              stond je nou achter die band met je mixer?? of is dat iets anders...
              mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• vegapower
                • Nov 2004
                • 355

die monitor (jbl eon) was voor de discobar die daartussen stond (was niet van mij) die pars... waren wel van mij..maar ik heb ze niet gehangen...by mijn weten hingen die vast aan de buizen die ze daar omhoog gehangen hebben tegen het dak (die verwarmingsbuizen) en dan nog een trekbanden rond geloof ik. maarja..da was mijn buisnes niet. ik moest aleen zorgen voor het geluid. van pa tafel was een digitaal 16kanaals tafel van yamaha. was van het groepje echter zelf. exuses voor de foto..is snel snel genomen en het kot was er niet groot [8D]

Comment

Working...