Tekno Party-Leuk systempje ;-)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mariobilic
    • Oct 2005
    • 15

Tekno Party-Leuk systempje ;-)

Wat vind men van dit systeempje??

Check gelijk de rest van de foto's op de site ff uit!!
    De trus hangt een beetje door maar dat was verder geen probleem omdat er vrijwel niks aan hing!!

Mario

--------------------------------

Free Tekno For Free People
  • Tofke78
    • Jan 2005
    • 504

En kreeg je het geluid zo'n beetje goed met die mengelmoes van systemen? Welke amps had je erop hangen?

Groeten

Kristof

Comment

• mariobilic
      • Oct 2005
      • 15

We hadden er in het begin een beetje moeite mee om het geheel een beetje af te stellen maar na een uurtje draaien, luisteren,draaien, luisteren,draaien,enz stond het echt vreselijk hard en zuiver te knallen!!E stonden een stuk of 12 versterkers achter. Het zijn 3 verschillende systemen samen gezet die ieder hun signaal vanachter een comp/lim en een eq kregen. Stond echt heel erg mooi te spelen als 1 geheel. We kregen er alleen een klein verschil in volume links en rechts niet uit. Maar dat hoorde je niet eens echt ofzo!! Voor wie het wil weten, het was bij elkaar ongeveer 18kW.

Mario

----------------------------

Comment

• soundcheckfrits
        • Jan 2005
        • 455

nouw geveliciteerd

ik vind het maar een bijmekaar geraapte zooitje!!! sorry dat ik het zeg.

maare dat ide truss doorhangt dat maakt degelijk wel uit!!!
        de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• mariobilic
          • Oct 2005
          • 15

Het zijn idd wel heel veel verschillende boxen, maar dat doet aan de uitstraling volgens mij niks ten onder. Ziet er wel gaaf uit vind ik. En het klonk echt geweldig!! Qua techniek erachter zat het wel echt goed in elkaar.

Die truss delen paste niet helemaal goed in elkaar maar zaten echt wel heel goed aan elkaar vast!!

Comment

• GoTMoRe
            • Aug 2005
            • 350

citaat:Geplaatst door mariobilic

Die truss delen paste niet helemaal goed in elkaar maar zaten echt wel heel goed aan elkaar vast!!
            Vreemd verhaal..Ze pasten niet goed inelkaar maar zaten dan wel weer goed vast..

Bij zulk soort acties ga zelfs ik vraagtekens zetten.
            lala..

Comment

• Jasper-Lichtbron
              • Jun 2001
              • 2155

Heb nog 2 kisten RCF tweeters staan die hier prima bij zouden passen, interesse? [:P]

Je setup is in ieder geval net zo vaag als je publiek, dat past prima!

Comment

• mariobilic
                • Oct 2005
                • 15

MBV Beugels. Ook als het op de grond lag, zat er een knikje in. Kan toch gewoon niet goed passen maar wel goed vast zitten??

Comment

• sparky
                  • Apr 2002
                  • 2104

citaat:Geplaatst door mariobilic

Stond echt heel erg mooi te spelen als 1 geheel.
                  Mario

----------------------------

Dan heb je ongetwijfeld niet met tekno ingeregeld
                  Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• R. den Ridder
                    • Sep 2000
                    • 1500

wauw! oud hout de max! kan er niks aan doen maar ik zie dit nog steeds liever dan een gelikte line-array hoor!
                    waren jullie trouwens ook niet degenen die nog en stapel SA XL-bins hebben aangeschaft die het in het magazijn in hoorn aan het stofhappen waren?

mooi werk...lang leve compressiedrivers en bullets zullen we maar zeggen..al mis ik un het laag de glijbanen wel een beetje

Comment

• fredjuhh
                      • Sep 2002
                      • 215

Hmm, blijkbaar ging het niet hard genoeg, want ik heb er niets van gehoord :P (woon in een dorp naast delft )
                      ---hier staat nix---&gt;

Comment

• showband
                        • May 2001
                        • 4524

Je kan hier als een techneut naar kijken. En je kan hier als technoliefhebber naar kijken.

'Het publiek luistert met zijn ogen' is een oude wet uit de showbizz. En hoe mooi je het brengt met fasereinheid en rendement enz. Een berg oud hout die 100Db doet zal het publiek extremer vinden dan een hypermoderne set die 110Db doet.

Ik heb geen idee of dit goed heeft geklonken. (en er is helemaal niets mis met oud hout). Maar in dit geval is het al geweldig omdat het er al uitziet als een underground technoparty met heftig geluidssysteem. Hier komt volk op af. En als er publiek komt draait de amusementsmachine. Zo eenvoudig is dat.

Leuk dus wat mij betreft.
                        lekker belangrijk!

Comment

• mariobilic
                          • Oct 2005
                          • 15

Tis ook een underground Tekno party! En er kwam zeker volk op af! En op deze manier een systeem bouwen blijft voor mij toch echt nog steeds de meest vette!! Ziet er gewoon een stuk indrukwekkender uit dan bv een line-array. Bij mekaar geraapt of niet!!

Comment

• Vervallen

wat ik me een beetje afvraag is het volgende. Wij draaien met 4 w-bins van SA En in al die jaren heb ik nog nooit meegemaakt dat er zoveel mensen zo dicht bij gaan staan. Hier staan 10 w-bins. Niet allemaal origineel maar toch. Dit kan bij mij dus echt niet:

Daarnaast ben ik benieuwd of je ons kan vertellen wat er allemaal stond. Kijk ik en een heleboel andere hier zullen de kasten wel kunnen benoemen. Maar kan jij dit ook?

Daarnaast ben ik benieuwd waarom je een hoorngeladen systeem gebruikt als het publiek zo dichtbij staat. Achterin wordt je gek van de herrie en voorin valt het dan onwijs tegen.

Tot slot, waarom sluit je niet alle speakers aan?

Comment

• Tofke78
                              • Jan 2005
                              • 504

Het is zoals bij eten: het oog wil ook wat :-) En in het kader van zulk een tekno party is dit best ok voor het oog :-)

Comment

Working...