verwijdert
disco-music-hank foto's
Collapse
X
-
Labels: None
-
citaat:Geplaatst door lampie_01
Kan er met al die kruisjes weinig van maken
je moet even kijken op het andere forom bij foto's disco-music-hank
mijn excuses voor het ongemak
Zonde van de Zendtijd.Comment
-
Verwijder dit topic danVette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
Hoop dat je de op jou site met foto genoemde lichtbrug niet echt volhangt met spullen. De kunstof koppelingen breken als je er naar kijkt. Als er wat naar beneden komt en ze klagen je aan kun je gelijk alles verkopen wat je hebt en dan heb je nog niet genoeg geld om de claim te betalen. Zou het als ik jou was niet zwaarder belasten dan 15kg. Begrijp dat je net begint en pas 14 bent dus dit is gewoon een tip.
Comment
-
Volgens mij is er al een keer een topic geweest over Hank.
Maar eem, is die meubel niet giganties zwaar???
Op jouwn site staan ook veel Flightcases van Prodjuser, ik kan dr op de foto's geen 1tje ontdekken.Last edited by MEEO Licht en Geluid; 26-03-06, 16:20.MEEO Audio Licht Rigging,
Mark van der Werff
GroningenComment
-
Originally posted by Mobile Light Sound VisionGat Boren en een extra VeiligheidsPen erbij? of gaat het hierbij om een Stepp-truss?MEEO Audio Licht Rigging,
Mark van der Werff
GroningenComment
-
Originally posted by vascoZou het als ik jou was niet zwaarder belasten dan 15kg.
Als je er zuinig mee omgaat en het uiteraard niet te zwaar belast elke keer breken die koppelingen niet zomaar af. Ik heb zelf dit systeem gehad toen ik ook nog 14 was, hong er regelmatig flink wat effecten aan, was verder geen probleem. Ik hoor elke keer opnieuw weer, heb je niet die brug te zwaar belast? Die showtec rommel is niet gemaakt voor zoveel gewicht? En dingen als dat, showtec geeft volgens mij zelf aan 70 kilo en dit is wel met een korreltje zout te nemen ja, maar rond de 30 kilo moet zeker lukken, als het niet meer is. Let er wel op dat je de truss niet te hoog doet want dan word het systeem inderdaad erg onstabiel en dan is de kans op kapotte koppelingen en dergelijke wel groter.
Sorry maar 15 kilo gaat echt te ver, dat is 1 scanner.Last edited by Decitech; 02-04-06, 11:49."If you like the resonsance you're going to bounce''Comment
Comment