Sinterklaas

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hugovanmeijeren
    • Oct 2004
    • 1436

Sinterklaas

Hallo,
    Is weer even geleden dat ik wat heb laten zien, dus hierbij:

Afgelopen maandag Sinterklaas bij mij op school (Praedinius Gymnasium Groningen), is een toneelstuk waarin Sinterklaas er meestal niet zo best van af komt Volledig geschreven en gespeelt door de 6e klasser van de school.

Er zaten ± 600/700 leerlingen en ± 50 leraren in deze (te) krappe school kantine.

Wat stond en hing er:

Geluid:
    2x Electro Voice SX100 kastjes
    2x RCF subwoofers
    top: Yamaha P2200
    sub: Prodjuser M520
    2 weg op DDA DD500 crossover
    Phonic Mengtafel
    Microfoons:
    2x SM58 voor zang/optredens
    1x Zeck richtpijpje
    1x Sennheiser MKH 416 richtpijpje

Licht:
    8x Par 56 long
    8x Par 56 short
    500 Watt Fresnel lampje
    2x Firestorm Scanner
    @
    2x Showtec Multidim (losse spotjes)
    2x Lite-Puter dimmers
    Lite Puter CX-12 DMX tafeltje.

Foto's:

Brand maar los zal ik zeggen...
    oja, nu we het toch over brand hebben: alle kleden die direct of indirect dicht bij de lampen stonden zijn ingespoten met brandvertragend middel.

Foto's zijn tijdens opbouwen, losse dekseltjes zijn op de dag zelf natuurlijk verdwenen.

Groeten Hugo
    Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro
  • @ndrew
    • Jun 2005
    • 220

zou je niet zeggen dat er 750 man in dat hokje passen.[]
    je ziet trouwens niet vaak dat er met sinterklaas toneelstukken worden opgevoert op de middelbare school (hoewel sinterklaas een groot toneelstuk is)
    <laat het maar draaien>

Comment

• LJ_jacob
      • Aug 2003
      • 293

moet je een keertje naar VCL komen, 3 voorstellingen sinterklaascabaret
      leuk is wel dat eht nix meer met sinterklaas te maken heeft... laatste keer dat het in de buurt kwam was toen in 2001 osama bin laden(ook een baard) over het toneel kwam rauzen...

maar weet terug anar topic
      HEt ziet er leuk uit, alles wat er staat staat zoals het hoort, mooi afgewerkt en het eerste plaatje geeft een mooi dekkend front(voor zover ik dat kan zien), en dat vind ik toch altijdl wel belangrijk.
      Ga zo door!
      mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• hugovanmeijeren
        • Oct 2004
        • 1436

Onderwerp van dit jaar: Sint heeft zijn eigen reality show... LoL
        --&gt; Een verschrikkelijk aangedikte versie van die SBS/RTL/Talpa/etc/etc talkshows.

Veel lichte kleuren gebruikt, band die erachter stond in blote body (op eigen power...) uitgelicht in knal rood, lekker fout dus (zoals de bedoeling was).

8 Parretjes lang, vooral bedoelt om wat chases voor de muziek nummers van de band mee te maken.

Foto 1, is zowat het continue beeld van de show.

Groeten Hugo
        Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• Drive inn tnt
          • Sep 2003
          • 1082

Naja niet veel op aan te merken. Misschien dat de foto's niet allemaal even duidelijk zijn. [:P]
          Wij hebben ook wel eens zoiets gehad. Alleen dat was een examenstunt. Was in de zomer met sinterklaas paar Al quaida figuren en wat zwarte pieten. Ging echt nergens over. Maas was extreem grappig.
          Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• NIVA
            • Apr 2004
            • 62

Ik doe ook regelmatigo zo'n soort klusjes. Blijft altijd wel grappig om te zien. We krijgen dan vaak wat acts tussendoor varieerend van dans tot live-muziek. Kijk FF op onze site www.soundnlight.nl over deze klusjes. Binnenkort ook foto's van onze sintdisco.
            If you mess with me, I'll fade you out !!!

Comment

• DanoKK

Ziet er erg rommelig uit, donker ook! Ik kan het neit goed zien

Comment

Working...