Wat hangt hier

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • inter-company
    • Sep 2003
    • 15

Wat hangt hier

Hoi., is er zaterdag nog iemand in Leiden geweest bij Armin B. er hingen een paar kleine topjes met een naar mijn mening een super geluid vergeleken met vorig jaar. Maar wat is dit voor een merk???????
    Last edited by moderator; 02-05-06, 14:20.
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

Wat er precies hing, weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het geheel best wel beweeglijk was (vooral de rechter).

Ik heb er ook heel even staan kijken samen met Mark (DJ_Mark hier of zo).

Comment

• flurk
      • May 2003
      • 409

Heeft veel mee van EV X-Array(XCN en XCB).

Comment

• meyerfreak
        • Mar 2004
        • 142

Zo,.. niet een beetje weinig PA??? lijkt idd verdacht veel op bovengenoemde electrovoice serie, heb je een foto van de handvatten? dan weet je het zeker !!
        ART is the goal, engineering the tool to reach it!!

Comment

• wouter_jp
          • Aug 2003
          • 105

Originally posted by meyerfreak
          Zo,.. niet een beetje weinig PA??? lijkt idd verdacht veel op bovengenoemde electrovoice serie, heb je een foto van de handvatten? dan weet je het zeker !!
          zal vooraan best aardig geweest zijn,maar ik geloof niet dat je met die 2 kastjes per kant een mooie dekking hebt op dat plein
          spelen !!

Comment

• beyma
            • Oct 2002
            • 1614

Voor een seconde of wat dacht ik echt dat die truss in/aan die boom hing , toen scrolde ik naar beneden...
            Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• Ahmed Al Dayri
              • Oct 2005
              • 354

Originally posted by beyma
              Voor een seconde of wat dacht ik echt dat die truss in/aan die boom hing , toen scrolde ik naar beneden...
              dat dacht ik ook

wie post hem in "zo doen we het dus niet"?

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

Omdat de rigging aan de voorkant van de speakers zit dacht ik ff aan Nexo-Alpha (zonder E)...

Comment

• Mark-LED
                  • May 2004
                  • 822

Wat het was weet ik niet, maar dat het achteraan het plein nog goed hoorbaar was, is een feit. Ben er inderdaad even met Jurjen geweest, was zelf aan het klussen bij Annie's Verjaardag met de PPM band.

Moet wel zeggen dat het sublaag me achteraan een beetje tegenviel.

Comment

• Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

Originally posted by Dj Mark
                    ........ met de PPM band.........
                    Hee, mogen die knapen wel zo ver van huis af???
                    doe ze de groeten, enzo...

Comment

• flurk
                      • May 2003
                      • 409

Originally posted by MacGyverSounds
                      Omdat de rigging aan de voorkant van de speakers zit dacht ik ff aan Nexo-Alpha (zonder E)...
                      Bij EV zit de rigging ook op de voorkant.Alleen de wieg herken ik niet.Ofwel is dit zelfbouw.

Comment

• Mark-LED
                        • May 2004
                        • 822

Originally posted by MacGyverSounds
                        Hee, mogen die knapen wel zo ver van huis af???
                        doe ze de groeten, enzo...
                        Verlof

Was freelance aan het klussen voor PPM, die hadden namelijk een hele lastige locatie om te spelen.

Het was of 400 meter lopen met de kisten, of 3 meter traplopen, en vervolgens alles 1 meter omhoog op een boot tillen.

Dat is dus geen optie, dus hebben ze een boot losgemaakt, zijn ze ermee naar de overkant gevaren, is alles uit de vrachtwagen geladen op de kade, van de kade op de boot, boot terugvaren, overpakken op een andere boot, en daar opbouwen.

Ik heb geen foto's kunnen maken, misschien komen ze op de site van Annie's verjaardag. Dan krijg je een idee.

Comment

• Jochem Pastoor
                          • Apr 2004
                          • 47

Nexo alpha was ook het eerste dat bij mij opkwam.

Echter hebben deze kasten een andere bovenkant (strips in plaats van rondjes). Ook zie ik de anders duidelijk zichtbare flyingware niet zitten op deze foto's (op de voorzijde van Nexo Alpha zitten aan de buitenkanten twee goed zichtbare bevestigingsstrips voor flyingware). Als laatste kan ik me niet voorstellen dat met 2 topkasten alpha (M3 of M8) per kant een dergelijk plein voorzien kan worden. Laat staan wanneer er 1 topkast en 1 midkast hangt per kant.

Nexo alpha lijkt me dan ook uitgesloten.

P.s. even de website van de EV x-array er bij: http://www.electrovoice.com/Electrov....nsf/pages/Xcb
                          Komt aardig overeen naar mijn idee.

Comment

• arie
                            • Feb 2003
                            • 550

doet mij denken aan eaw kf 750.groeten Arjan

Comment

• inter-company
                              • Sep 2003
                              • 15

Ik weet het nog steeds niet

Ik weet het nog steeds niet , zoals DJ mark al zei het was echt goedhoorbaar. Zeker een mooi geluid over het hele plein en erg helder, vorig jaar ging het ook wel hard maar zeker niet zo sprankelend als nu. Ik heb bij de door jullie genoemde merken gekeken en daar zie ik deze niet bij staan. Weet iemand welk bedrijf deze set heeft verhuurd? Ook heb ik nog andere foto`s maar ook zijn die van grote afstand genomen.

Comment

Working...