Kane Maliveld

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

Kane Maliveld

Nog geen topic over Kane tegen gekomen dus bij deze.
    Ik was gister bij kane op het maliveld. De grote projectie scherm boven het pudium vielen mij als eerst op.
    Ik stond links recht onder een L'aucoustic line array. Ik weet niet wat er aan de hand was maar tussen R.o.o.om en Relax viel deze uit. Hoop heen en weer geloop en geklim in de mast, maar uiteindelijk verholpen.
    Iemand materiaal lijstje en nog leuke foto's?

Podium
    Podium2
    Masten
    Line Array
    Rood
    Doek

Ik vond zelf het licht een beetje tegenvallen. Heel de avond voornamelijk wit light. Het was niet lelijk, maar het ging een beetje vervelen. Overigens wel mooi gedaan.
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]
  • Nit-Wit
    • Feb 2005
    • 250

idee van dat doek boven de stage is een beetje overgenomen/gejat/afgekeken van U2 (de US-tour)

zo op de foto vind ik het niet echt super, de vlakken hadden beter tegen elkaar aan kunnen zitten... ziet er een stuk professioneler uit.

wie heeft dit gedaan qua video?
    "Neen, een Camera rail is geen truss" ® Han

Comment

• Drive inn tnt
      • Sep 2003
      • 1082

Originally posted by Nit-Wit
      idee van dat doek boven de stage is een beetje overgenomen/gejat/afgekeken van U2 (de US-tour)

zo op de foto vind ik het niet echt super, de vlakken hadden beter tegen elkaar aan kunnen zitten... ziet er een stuk professioneler uit.

wie heeft dit gedaan qua video?
      Dat van die vlakken is niet waar, soms was het 1 geheel, afgewisseld door soms (zoals op de foto) 5, 4, 3, 2 of 1 stukje.
      Werd echt heel mooi mee afgewisselt.
      Heb geen duidelijke foto's kunnen maken, omdat ik geen digitalecamera bij had. Dit is met me telefoon gemaakt.
      Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Mark-LED
        • May 2004
        • 822

Index of /Fotografie Mark/26-08-2006 Kane In Concert

Alstublieft.

Die koppen wat aan de zijkanten van het podium hingen, boven de blinders zeg maar, waren dat Varilite'jes?

Ik vond het geluid niet super geweldig, af en toe was het hoog even weg, maar over het algemeen weinig over te zeuren gehad.

Licht vond ik goed, soms eentonig, maar over het algemeen werden er best leuke dingen mee gedaan.

Video vond ik ook erg goed, heb meerdere malen m'n aandacht even naar de videoschermen laten gaan.

Al met al een prima optreden, was erg gaaf.

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

Ik stond dus naast Mark.

Was wel een gave show. Ik wist van te voren wel dat er veel wit in zou zitten, aangezien ik al van te voren wist dat hun vaste lichtman ook dit concert zou doen. Tijdens de try-outs moest ik ook al eens alle filters voor hem eruit halen en hij vervolgens beweerde hij dat hij geen filters nodig had. Alleen wat gesteld en toch een hele gave show gemaakt met enkel O/W.

Gister op het Malieveld dus ook gezien, heel veel leuke lichtstanden gezien. Ik miste alleen een mooie climax op het eind waar alles op 100% even aan zou gaan, dat is dan wel weer jammer.

Verder wel genoten, topavond gehad!

Comment

• Upgrading your system
            • May 2003
            • 1684

Hahaha, heb idd gehoord en gemerkt dat ze speelden, moest op centraal even iemand afzetten en natuurlijk met al die afgezette straten om het maliveld was het een gezellige boel in de omgeving..

Ziet er goed uit, blijft toch wel een topper onder de nederlandse bands
            Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• S_G
              • Jul 2006
              • 31

Toevallig zaterdag (ja, the day after) een klus gedraaid met een lichtman, welke bij het concert aanwezig was en natuurlijk even gevraagd hoe het ging. Zelf was hij erg tevreden, al begon hij ook over het einde, wat wel wat spetterender had gekund. Was laat geworden en meteen een volgende klus werd wel wat zwaar, maar ja, het wereldje..
              Last edited by S_G; 31-08-06, 20:45.

Comment

• Drive inn tnt
                • Sep 2003
                • 1082

Originally posted by S_G
                Toevallig zaterdag (ja, the day after) een klus gedraaid met dezelfde lichtman, en natuurlijk even gevraagd hoe het ging. Zelf was hij erg tevreden, al begon hij ook over het einde, wat wel wat spetterender had gekund. Was laat geworden en meteen een volgende klus werd wel wat zwaar, maar ja, het wereldje..
                Jaja, dus de lightman doet minder zijn best bij een van de grootste concerten deze zomer omdat hij een zware klus de dag ervoor heeft gehad.
                Kane heeft een eigen lichtman.
                Vette boksuh meneer

Comment

• beyma
                  • Oct 2002
                  • 1614

Hmm, zoals ik het van S--G begrijp bedoeld hij dat de "lichtman" de dag er na het zwaar vond, omdat het bij keen nogal laat geworden was......

Persoonlijk vind ik keen dus he-le-maal niks , ik snap niet dat mensen die jank stem van hem kunnen aanhoren....
                  Plus dat ie een maand na het overlijden van z'n vrouw alweer bovenop een andere lag, mag ie wat mij betreft voor altijd ze muil houwe , dat over het paard getilde kapsones ventje!!!
                  Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• Mark-LED
                    • May 2004
                    • 822

Het geven van je mening is in dit land vrijgesteld, en da's een goed feit. Maar of je mening zo heel veel bijdraagt aan het topic? Dat betwijfel ik.

Comment

• moderator
                      Moderator
                      • Apr 2001
                      • 5950

Bijdrage van Beyma gaat over het geluid van Kane, daarmee bijzonder on-topic. Verder vertaald hij in zijn korte maar bondige posting wat een groot deel van de Nederlandse samenleving ervan weerhoud om Kane uberhaupt nog maar aan te horen.
                      Dus, in het kader van "I've got something 2 say" ( wel te pruimen stukje kane) heeft ie toch heel netjes zijn bijdrage gedaan dunkt mij

Flink podium nog wel zo op de pics te zien.
                      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• showband
                        • May 2001
                        • 4524

ik vind eerlijk gezegd ook dat kommentaar over "jank stemmen" op een prof forum hooguit bij de lounge terecht horen.

30.000 man uitverkopen maakt dat het deel "of de muziek goed gevonden wordt" niet aan de orde is. Dan is het gewoon tijd om ervaringen uit te wisselen. en te leren (voor de niet aanwezigen zoals ik) of te vertellen (voor de mensen die er werkten).

Dit zijn zeldzame klussen en ik wil graag on topic verhalen horen. En de bijbehorende foto's zien. Zelfs al speel ik normaal gesproken voor 0,6% van dit publieksaantal.
                        lekker belangrijk!

Comment

• sd_2
                          • Dec 2005
                          • 134

Om dan even een off-topic reactie te geven: Persoonlijk vind ik Kane op het moment de beste band (natuurlijk wel aan mijn muzieksmaak) van nederland! Die stem is gewoon een kwestie van smaak, ik vind hem goed passen en het geeft een eigen gezicht aan hun muziek. En 30.000 man in zo'n korte tijd uitverkopen is in mijn ogen ook wel een feit dat je niet kan ontkennen.

Comment

• Drive inn tnt
                            • Sep 2003
                            • 1082

Originally posted by moderator
                            Bijdrage van Beyma gaat over het geluid van Kane, daarmee bijzonder on-topic. Verder vertaald hij in zijn korte maar bondige posting wat een groot deel van de Nederlandse samenleving ervan weerhoud om Kane uberhaupt nog maar aan te horen.
                            Dus, in het kader van "I've got something 2 say" ( wel te pruimen stukje kane) heeft ie toch heel netjes zijn bijdrage gedaan dunkt mij
                            En dat uit de mond van een mod.

Je mening geven mag, maar iemand volledig afzeiken omdat je hem niet mag is iets anders. Respecteer de genen die in dit geval kane wel leuk vinden. En de bijdrage van beyma gaat absoluut niet over het geluid van kane. Totaal zinloze bijdrage aan dit topic. Of je post foto's of wat jou is opgevallen. Of als je er aan mee gewerkt hebt je verhaal. Maar ga niet posten wat je dan wel niet van Kane vind.

Sorry hoor maar we gaan weer is off-topic.

EN NOU ON-TOPIC!!!
                            Vette boksuh meneer

Comment

• berolios
                              • Sep 2005
                              • 1538

Wat vonden de mensen eigenlijk van het geluid?
                              Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

Working...