Kane Maliveld

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

Originally posted by Dj Mark
    Als dat inhoudelijk te maken heeft met licht en/of geluid, krijg jij een krat bier van me!
    goh, we gaan erop vooruit, bij mij was t nog koffie...

kane kennende zal er wel weer een dvd van gebakken worden, en hezien de reakties ben ik nu al nieuwsgierig

Comment

• Mark-LED
      • May 2004
      • 822

Stonden inderdaad wel een aantal camera's, best kans dat dat op zilveren schijf uitkomt.

En die koffie, ik heb je niet gezien op die klus.. (en we hadden nog wel senseo)

Comment

• berolios
        • Sep 2005
        • 1538

Originally posted by wouter_jp
        ....wel jammer van wat rondzingers op de monitoren...
        Och ja, zelfs het beste paard van de stal raakt wel een een hindernis .
        Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• noot
          • Nov 2005
          • 37

Originally posted by RRRRik
          Voor de lijstjes freaks;

geluid;

64 x VDOSC topkast
          32 x VDOSC sub
          16 x DVDOSC infill
          1 x Digico D5 / foh
          1 x Heritage 3000 / mon
          @RRRRik: hoe kom jij aan deze getallen?
          toch eens beter leren tellen.....

Comment

• AJB
            • Jul 2003
            • 2289

Tsjah... wat moet je er van zeggen... Bij Kane werken absolute profs, de technici zijn super, de ontwerper alom bekend... en toch heeft het me nog nooit kunnen raken...

Aantal keren op festivals geweest met een aantal acts, waar Kane ook simultaan was, en Ignace d'Haese zelf contventioneel schoof, en een jongere knakker het moving (op Jands Echelon). Het vaste showtje van Kane zegmaar... Opvallend zijn de mooie theatrale momenten en het gebruik van erg fantastisch conventionele lampen (absolute meerwaarde, ook de volgspot vooraan). Maar wat doen ze verder in ***snaam ?? De timing was alle keren niet strak, de plaatjes 15% super, en 85% slordig... Waarom al dat witte overheerste licht, terwijl er genoeg inhoud zit in de muziek om echt met iets moois te komen...

Het IS uniek, het IS groot, het IS anders... maar MOOI ?.... smaakgevoelig als het is moet ik hier dan toch persoonlijk een grote NEE op antwoorden...

Nu is het uiteraard een feit dat Kane half technisch Nederland al heeft versleten, en het beste personeel al op straat heeft durven mikken, en dat maakt de keuze niet bepaald reuze. Maar goed; ik wens de heren en dames alle success, ze komen af en toe zelfs met een leuk nummer

Die drummer is trouwens een beest...live ook erg goed.. En Dinand; de stem moet je liggen, maar zingen kan 'ie echt hoor...

PS beetje jammer om een reactie te geven over het sexleven van een man die zoveel heeft meegemaakt. Kun jij kijken in zijn hoofd, de wensen van zijn (wijlen) echtgenote ? Misschien moest ie door met zijn leven, en is hij nu gelukkig.. Dat lijkt me eerder een issue, dan het gebrek aan medeleven dat hier tentoongespreid werd...
            If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
            ------------------------------------------------
            Arvid Buit
            Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• AJB
              • Jul 2003
              • 2289

En ooh ja; waar stonden de GrandMA's ????

Belangrijke shows moet je tenslotte draaien met het best beschikbare materiaal...Dus die MA's stonden er vast
              If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
              ------------------------------------------------
              Arvid Buit
              Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Drive inn tnt
                • Sep 2003
                • 1082

Ik vond het gebruik van wit light in het begin erg mooi gedaan. Alleen toen ze na 4 nummers nog geen kleur hadden gebruikt, vond ik het echt saai worden.
                Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

Working...