........................
Gewoon een aantal foto's
Collapse
X
-
Labels: None
-
Damn, ik val van de ene verbazing in de andere...
Vooral het contrast poepdoos > luxe badkamer is wel heel erg heftig. En hoe smaakte die hond?
Op het gebied van rigging en stroomverdeling hebben ze daar geloof ik nog heel wat te leren. Damn, wat een ellende op sommige foto's. Zijn er geen ongelukken gebeurd?
In ieder geval bedankt voor deze interessante fotoreportage!
Groet, Rob.All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40. -
-
haha, ziet er allemaal leuk uit. wel vet touren door china.. maar riggingwerk??? op een foto zie je de mac's en dan de truss een beetje scheef hangen.. koppelingen vergeten?? haha.
maarja dat moet je allemaal een keer hebben meegemaakt denk ik dan maar
mooie raportage al zeg ik het zelf...
dan zie dan toch maar dat we in Nederland wel veilig werkenEAW SB850 en DVA T-4 array:DComment
-
-
Het Geluk is met de domme, dat blijkt maar weer..
wat ik me nu afvraag is of er hier nou echt meer persoonlijke ongelukken gebeuren of dat dit in china gewoon meer geaccepteerd is.
bamboe stellages en bedenkelijk riggingwerk wil ik uiteraard niet goedpraten, maar uiteindelijk gebeurt het in china gewoon op deze manier en zolang er geen europeanen bij aan te pas komen is het een geheel geaccepteerd feit. pas op het moment dat er mensen bijstaan welke beter weten is het iets waarvan je gaat opkijken.Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.Comment
-
-
-
-
-
He Timo, ook een aantal leuke foto's van Busloo er tussen zitten! Had ik een aantal nog niet van gezien. Goed, zie je wel weer een keer verschijnen bij PH! Gr, larsComment
-
Steigers van bamboe zijn in landen als India, Indonesië, China e.d. heel normaal. Daar werken ze al honderden jaren mee.
Zal vast wel eens een ongeluk mee gebeuren, maar of dat aan de bamboe ligt..? Dan denk ik eerder door nalatigheid.
--
Als ik dit soort foto's zie dan denk ik dat je toch een hele mooie baan hebt Timo, hoewel het vast wel even wennen is in vergelijking met shows in de westerse landen.
Groeten HugoRenkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!
"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" VarroComment
-
Steigers van bamboe zijn in landen als India, Indonesië, China e.d. heel normaal. Daar werken ze al honderden jaren mee.
Zal vast wel eens een ongeluk mee gebeuren, maar of dat aan de bamboe ligt..? Dan denk ik eerder door nalatigheid.
--
Als ik dit soort foto's zie dan denk ik dat je toch een hele mooie baan hebt Timo, hoewel het vast wel even wennen is in vergelijking met shows in de westerse landen.
Groeten Hugo
Zegmaar McGyver'en"Neen, een Camera rail is geen truss" ® HanComment
Comment