Parkfeest Oosterhout 2008

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Freek Fokker
    • Aug 2003
    • 495

Dat klopt, de meters zijn ronduit k*t. Het is bijna onmogelijk om af te lezen hoeveel ie uitstuurt.
    SR20DET

Comment

• oscarfritschy
      • Apr 2003
      • 28

Originally posted by Koen van der K
      maar echte schoonheid zit van binnen (toch ?)
      En ik had het trouwens hierover, alhoewel ik een mooi uiterlijk ook best kan waarderen!

Comment

• M'Elodie
        • Oct 2006
        • 148

Originally posted by SPS
        Sjah, zeer slecht verdeeld sublaag kun je verwachten in een open veld met twee stapeltjes (L en R)
        Doe maar eens een simulatie in Mapp-online!
        Wanneer leren we nu toch eens om de subjes te verdelen over de breedte van het podium...
        (Of een ander oplossing al-la Mr. Magu)
        Overigens die line opstelling is geen exclusieve uitvinding van Mr. Magu. Die heeft deze truucjes ook ergens gelezen/gehoord :-)
        Last edited by M'Elodie; 13-06-08, 22:23.

Comment

• M'Elodie
          • Oct 2006
          • 148

Originally posted by Freek Fokker
          Dat klopt, de meters zijn ronduit k*t. Het is bijna onmogelijk om af te lezen hoeveel ie uitstuurt.
          dan heb jij een apparaat gezien waarvan de "view angle" niet goed stond, of het display op gedimd stond.
          Kan uit ervaring spreken dat de meters zeer duidelijk zijn. Bovendien is het niet echt interesant, want de headroom die het apparaat heeft dat heeft geen PA systeem ter wereld :-)
          Ik vind het spacy uiterlijk best wel cool. In het donker kun je ook nog met gemak de krant lezen van al het licht dat ervan komt (overigens kan het ook gedimd worden).

Comment

• Veenstra
            • Aug 2008
            • 19

Originally posted by Koen van der K
            OK, met dat zeil in de layertoren toch misschien iets om mee te nemen voor volgend jaar, misschien met wat geluidabsorberende panelen of andere acoustische aanpassinkjes ... ik zal ook 's een balletje opgooien. Jammer dat ik Belle Perez en de andere BP ook niet heb gehoord, stonden die FOH gasten half buiten de tent ? ;-)

Enfin, bedankt weer voor je info ... tot volgend jaar ?!

Groeten !
            Laatst gezien bij een soortgelijk foh tentje dat ze daar een overgebleven stuk backdrop aan de binnenkant tegen het zeil gespannen hadden met de haken zelf en verder met ty-wraps.

Volgens de systeemtech joost mag weten wie, loste dit een groot deel van de acoustische probleempjes (voor hem) op.
            Dit was onder omstandigheden : Droog, weinig wind, normale pa (dus geen line array) , sub 4x stack van ik denk 4 D&B b2 subs verdeeld over +- 18 m
            En in een steiger de c4 topjes, als infill stonden er ook nog een aantal c4 topjes mechanisch gericht dmv een di box er onder verder heb ik niet op aantallen gelet.

Simpele manier maar misschien handig?
            iig was het geluid hier erg goed ook met amateurbandjes, alleen was er wel erg duidelijk wie er niet en wie er wel konden zingen.

Grtz

Veenstra.

Comment

• berolios
              • Sep 2005
              • 1538

Originally posted by Veenstra
              Laatst gezien bij een soortgelijk foh tentje dat ze daar een overgebleven stuk backdrop aan de binnenkant tegen het zeil gespannen hadden met de haken zelf en verder met ty-wraps...
              Zodra ik denk dat dit helpt en er een stuk backdrop oid voor handen is doe ik dit ook zo vaak mogelijk... het helpt vaak echt heel goed !! Heb dit eigenlijk nog nooit iemand anders zien doen.

Veel van die FOH tentjes zijn gebouwd als een soort 'oorschelp'... je wordt dan echt helemaal gek binnen, terwijl het buiten niet eens zo hard is. Je neemt met zo'n stuk backdrop veel van de vervelende reflecties die dit veroorzaken weg... met als gevolg dat het verschil tussen buiten en binnen de FOH-tent een stuk minder groot wordt.
              Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• Koen van der K
                • Aug 2005
                • 1146

kijk ... dat zijn mooie tips, neem ik mee naar de organisatie voor volgend jaar.

Groetos en bedanktos !
                Meer is minder, minder is meer

Comment

• s142918
                  • Apr 2006
                  • 111

Voor wat betreft de Dolby DLP:

As Dolby looked to the future, we observed an accelerating shift toward integrated speaker processing, equalization, and digital audio networking into amplifiers and powered speakers. As a result of these observations, Dolby and Lab.gruppen developed a program to take advantage of this trend by creating an amplifier that integrated DLP technology. So the Lab.gruppen PLM 10000Q Powered Loudspeaker Management system with “DLP inside” was launched to great success—and we understand that more models will be introduced soon.
                  With the success of the Lab.gruppen project, and to align Dolby with our future corporate strategies, we have decided to exit the Live Sound business. As a result, we are announcing the final production run of the DLP, after which we will discontinue its manufacture. We have allowed the next 30 days (through September 30, 2008) for you to calculate your needs and to place final orders. This final production run will be set to fill the open orders we have as of the close of business on that date. Delivery schedules may vary from our previous norms, so please plan accordingly.
                  Dolby is committed to supporting both the DLP and Lab.gruppen’s efforts for the future. We will provide our standard warranty coverage and one-year of software maintenance on this last run of DLPs (see the attached Warranty Statement and End User License Agreement for these details). Dolby is no longer developing new features for DLP or Lake Controller software after release 5.1.
                  We would like to thank you for your support and hard work as we built this business. Your dedication and enthusiasm for the Dolby and Lake brands was a key component of the success we achieved. We are gratified to know that DLP technology will live on through our partnership with Lab.gruppen and we wish each of you much success in the future.

Comment

• Outline
                    • Feb 2006
                    • 1434

Oftewel: Bedankt en tot ziens maar nu opzouten!

Comment

• ONYX entertainment
                      • Sep 2009
                      • 8

Dosce draaien bij Purple op 5000s en de SB218's op LA8 racks.

Comment

• dwali
                        • Jun 2002
                        • 92

Originally posted by ONYX entertainment
                        Dosce draaien bij Purple op 5000s en de SB218's op LA8 racks.
                        beetje mosterd na de maaltijd.. ten tijde van dit topic draaiden de sb218's bij Purple ook nog op MA5002vz..

gr.dwali
                        For those about to rock, we salute you...

Comment

• Koen van der K
                          • Aug 2005
                          • 1146

Ola Dennis, volgend jaar weer van de partij ? Zal ik weer 's wat foto's posten en 't lijstje gebruikt materiaal aan je vragen ? Misschien wel zo makkelijk ;-)

Ohja, nog bedankt voor je uitleg en tijd afgelopen keer !

Groetos !
                          Meer is minder, minder is meer

Comment

• dwali
                            • Jun 2002
                            • 92

Je weet het nooit he? (maar de kans is zeker aanwezig...)
                            For those about to rock, we salute you...

Comment

Working...