AC DC A'dam Arena 2009
Collapse
X
-
Ben benieuwd of ze nog klachten hebben gehad, ik woon namelijk aan de "verkeerde" dus meest verre kant van udenhout.Comment
-
Dan woon je bij mij in de buurt
ik vond het ook mooi gedaan (kwam er helaas om te zuipen en niet om te werken...)
Ik vond dat ze de mixer wel heel mooi afgedekt hadden XDBACK ON TRACK DJComment
-
Kan de muziek van ACDC best waarderen, alleen zou ik, nu ik dit lees, nooit naar een concert gaan. Ben zuinig op mijn oortjes, snap ook niet wat er nog mooi aan is om de hele avond je trommelvliezen in de clip te jagen.
Overigens wel heel indrukwekkend, zeker vergeleken bij een line array.Comment
-
Ik woon daar denk ik zo'n 10 km vandaan, was zondagmiddag thuis en kon BINNEN in huis op de snare horen slaan... Denk wel / ga er vanuit dat de PA onze kant (helvoirt) op gericht stond.
Ben benieuwd of ze nog klachten hebben gehad, ik woon namelijk aan de "verkeerde" dus meest verre kant van udenhout.
Erger nog ik ben er 's avonds ook zelf geweest, en na 20 meter was het in de tent niet eens te volgen... Met als gevolg dat er HELEMAAL niemand meer oplette achter in de tent van wat er op het podium gebeurde en daardoor het geroesemoes alleen maar verder toenam.
Voor in de tent klonk het op donderdagavond niet echt verkeerd, maar ja er staan ook mensen achter! de mengtafel plek...
Het paarse geluidsbedrijf had het (weer) lekker voor elkaar.
Jammer dat het al die voorbije jaren zoveel verschilt, het is ook wel eens erg goed geweest met dezelfde firma.Comment
-
HW heb ik niet veel van mee gekregen... nu wachten op Kraanpop
Intents was dan wel beter (H)BACK ON TRACK DJComment
Comment