AC DC A'dam Arena 2009

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • salsa
    • Jan 2007
    • 1315

Originally posted by MusicXtra
    Waar het gaat om grote evenementen in stadions e.d. is een line-array onverslaanbaar, de worp is zo groot dat je geen of weinig delay-stacks nodig hebt, een goede spreiding en geen last van kamfilter effecten.
    Met conventioneel heb je veel kasten nodig waardoor je meer trucks, personeel, takels en versterkers nodig hebt. Daarbij heb je door de manier van stacken altijd kamfilter effecten en is de worp minder waardoor je meer delay-stacks nodig zult hebben.
    Dat wil niet zeggen dat een line-array voor alles de beste oplossing is, in een grote tent werkt een horn-loaded systeem meestal beter, door de kleinere horizontale spreiding heb je minder last van reflecties tegen de zijwanden en je hebt minder hoogte nodig.
    Nou..duidelijker uitleggen bestaat haast niet!

Als er nu nog mensen zijn die het tegendeel willen zeggen, kom maar op!!

Dave
    [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• DJ Antoon
      • May 2005
      • 1681

Originally posted by Back on Track
      udenhout onder zeil...
      toch een flinke tent met 4000 boeren... maar geen linearray's...
      Ik woon daar denk ik zo'n 10 km vandaan, was zondagmiddag thuis en kon BINNEN in huis op de snare horen slaan... Denk wel / ga er vanuit dat de PA onze kant (helvoirt) op gericht stond.

Ben benieuwd of ze nog klachten hebben gehad, ik woon namelijk aan de "verkeerde" dus meest verre kant van udenhout.

Comment

• Back on Track
        • Jun 2009
        • 227

Dan woon je bij mij in de buurt

ik vond het ook mooi gedaan (kwam er helaas om te zuipen en niet om te werken...)

Ik vond dat ze de mixer wel heel mooi afgedekt hadden XD
        BACK ON TRACK DJ

Comment

• benjamin2303
          • May 2010
          • 9

Originally posted by MusicXtra
          Kan de muziek van ACDC best waarderen, alleen zou ik, nu ik dit lees, nooit naar een concert gaan. Ben zuinig op mijn oortjes, snap ook niet wat er nog mooi aan is om de hele avond je trommelvliezen in de clip te jagen.
          Overigens wel heel indrukwekkend, zeker vergeleken bij een line array.
          Heb ze gezien in het sportpaleis in Belgiƫ, viel best mee hoor.

Comment

• DJ Antoon
            • May 2005
            • 1681

Originally posted by DJ Antoon
            Ik woon daar denk ik zo'n 10 km vandaan, was zondagmiddag thuis en kon BINNEN in huis op de snare horen slaan... Denk wel / ga er vanuit dat de PA onze kant (helvoirt) op gericht stond.

Ben benieuwd of ze nog klachten hebben gehad, ik woon namelijk aan de "verkeerde" dus meest verre kant van udenhout.
            Afgelopen hemelvaart is het weer helvoirts weekend geweest, ik woon daar 500 meter hemelsbreed vandaan, en thuis binnen NIETS van kunnen horen, (PA stond mijn kant op).
            Erger nog ik ben er 's avonds ook zelf geweest, en na 20 meter was het in de tent niet eens te volgen... Met als gevolg dat er HELEMAAL niemand meer oplette achter in de tent van wat er op het podium gebeurde en daardoor het geroesemoes alleen maar verder toenam.
            Voor in de tent klonk het op donderdagavond niet echt verkeerd, maar ja er staan ook mensen achter! de mengtafel plek...
            Het paarse geluidsbedrijf had het (weer) lekker voor elkaar.
            Jammer dat het al die voorbije jaren zoveel verschilt, het is ook wel eens erg goed geweest met dezelfde firma.

Comment

• Back on Track
              • Jun 2009
              • 227

Originally posted by DJ Antoon
              Het paarse geluidsbedrijf had het (weer) lekker voor elkaar.
              Jammer dat het al die voorbije jaren zoveel verschilt, het is ook wel eens erg goed geweest met dezelfde firma.
              Ze stonden toch ook op UOZ?

HW heb ik niet veel van mee gekregen... nu wachten op Kraanpop

Intents was dan wel beter (H)
              BACK ON TRACK DJ

Comment

Working...