Volgens mij staat een groot gedeelte op track. Maar het is wel een zieke opstelling, mooi stukje om te zien!
Monitor geluid U2
Collapse
X
-
Een beetje op safe spelen, dat doe ik ook graag maar...
Maar als mijn preampje en/of 901 uitvalt heb ik een spare lijntje wat gewoon rechtstreek mij tafel ingaat (dan maar iets minder mooi, kan je iig door).
Alleen voor monitors van Bono een venice, een Digico en een spare engine draaiend op de digico van the Edge. Maar inderdaad... als je het als bandje kan betalen....
Aan de andere kant, hoe meer apparaten, des te meer kans dat er iets kapot gaat....Spelingvouten onder voorbehout...Comment
-
Comment
-
keyboards bij U2 Homepage
(soms ook zichtbaar zelfs)
You have to feel sorry for the guy. He's got the one of the best pickup lines on earth, yet absolutely no-one would believe him.
"Who me? Oh, weeeelll.... I play in a band! You girls ever heard of (dramatic pause) U2?"
"Bullshit"
"Liar"
"Wanker"
"Pathetic"
Ooit een backstage intervieuw gelezen met de MD bij U2 (ook madonna)
Had bij de popmarttour een redundant Apple G2 rig waar de hele santekraam aan hing. via smpte.lekker belangrijk!Comment
-
Bij diverse tours waar er met digico getourd word zie je een SPARE staan zelfs in de HMH heb ik al meerdere malen gezien dat er een extra tafel naast de FOH staat. ik durf niet te zeggen of dat ook met SD tafels noch het geval is.
Maar zeker bij een tour als U2 kan je het niet veroorloven dat je tafel vast staat en het is dan ook geen overbodige luxe om een extra tafel mee te hebben. bovendien is het veel goed koper om een extra tafel mee te hebben dan een concert af te moeten lassen.
Ik weet uit het verleden dat blof ook altijd een digico extra mee had/heeft.
En bij ZZ Top staat er ook noch altijd 1tje stand byComment
-
Comment
Comment