Iemand nog VDosc gebruikt afgelopen weekend?
Collapse
X
-
Ik denk dat het antwoord op die vraag ligt bij waar deze foto genomen is. op welke plek in het stadion. volgens mij zijn de 3 vdosc speakers een infill van een bepaalde plek. ik zie op de achtergrond sunstrips hangen. misschien kan iemand die de bouw/breek/show mee heeft gemaakt hier iets over vertellen.
Dit waren de eerste array aan het front.
De onderste drie kasten waren met takels meegevlogen voor het geluid vorenaan.Comment
-
Span bandje?
Ik was er ook...
En het was echt een top feestje.... geluid was echt 100% dik in orde.
Alleen, dus de enige manier om te ontsnappen aan de herrie was door naar buiten te lopen of richting tribune achterin het stadion.
Beetje jammer.....
Maar,,, je komt tenslotte om los te gaan... anders had je je kaartje beter aan iemand anders kunnen geven.Comment
-
Comment
-
Normaal loopt zo'n beetje de helft van de bezoekers te schreeuwen dat het zo zacht stond en er weinig bass druk te voelen was.
Doet Rent-all een keer zijn best is het weer te veel herrie waar je lastig aan kon ontsnappen. ikke nie snappe..."Neen, een Camera rail is geen truss" ® HanComment
-
Beetje rare opmerking van een bezoeker aan een dancefeestje vind je niet?
Normaal loopt zo'n beetje de helft van de bezoekers te schreeuwen dat het zo zacht stond en er weinig bass druk te voelen was.
Doet Rent-all een keer zijn best is het weer te veel herrie waar je lastig aan kon ontsnappen. ikke nie snappe...
Nu kan ik hier niet uit afleiden of het sarcastisch is of niet, maar je moet de bezoekers ook een beetje de vrijheid geven. Wil je minder lawaai, dan ga je wat meer naar achter staan, maar dat is hier dus geen optie meer. Eventjes rustig ergens je kunnen neerzetten waar geen luidsprekers staan is ook een deugd. Je kan je oren en je kop even laten rusten en dan heb je uiteindelijk veel meer plezier aan het event en ga je met een betere ervaring naar huis.Comment
-
Ben je al wel eens naar zo'n event geweest? Op Tomorrowland was ik zelfs met oordoppen van -15dB heel blij dat ik af en toe ergens rustig uit het geluid kon zitten. Het staat allemaal gewoon veel te hard, daar kan je niet onderuit.
Nu kan ik hier niet uit afleiden of het sarcastisch is of niet, maar je moet de bezoekers ook een beetje de vrijheid geven. Wil je minder lawaai, dan ga je wat meer naar achter staan, maar dat is hier dus geen optie meer. Eventjes rustig ergens je kunnen neerzetten waar geen luidsprekers staan is ook een deugd. Je kan je oren en je kop even laten rusten en dan heb je uiteindelijk veel meer plezier aan het event en ga je met een betere ervaring naar huis.
Laatst in de HMH ook, daar gingen 12 Vdosc, 6 DVdosc en 10 SB28 per kant tot aan z'n max open. Voor mij is het een raadsel waarom het zo bizar hard moet dat 30% van het publiek regelmatig met vingers in de oren staat te dansen.
De overige 70% was waarschijnlijk al doof of te veel onder invloed van één of ander pilletje.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
-
Dat klopt inderdaad, meeste dance feesten waar ik geweest ben gaat het geluid zo hard dat er waarschijnlijk bloed uit je oren komt als je geen oordoppen draagt.
Laatst in de HMH ook, daar gingen 12 Vdosc, 6 DVdosc en 10 SB28 per kant tot aan z'n max open. Voor mij is het een raadsel waarom het zo bizar hard moet dat 30% van het publiek regelmatig met vingers in de oren staat te dansen.
De overige 70% was waarschijnlijk al doof of te veel onder invloed van één of ander pilletje.Comment
-
Je kunt alles wel willen vangen in wettelijke bepalingen maar dan moet er ook op gecontroleerd worden. En willen wij wel dat de overheid zich overal mee bemoeit? (In de kroeg mag niet gerookt worden, hoe lang duurt het nog voor je in het zwembad niet meer mag zwemmen of in het restaurant niet meer mag eten?)De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
[QUOTE=MusicXtra;549746]Je kunt alles wel willen vangen in wettelijke bepalingen maar dan moet er ook op gecontroleerd worden.
Ik vind het niet erg als er gecontroleerd wordt maar laten ze dan wel kundige mensen hier voor inzetten die weten waar en hoe een meting te doen .Comment
-
Je kunt alles wel willen vangen in wettelijke bepalingen maar dan moet er ook op gecontroleerd worden. En willen wij wel dat de overheid zich overal mee bemoeit? (In de kroeg mag niet gerookt worden, hoe lang duurt het nog voor je in het zwembad niet meer mag zwemmen of in het restaurant niet meer mag eten?)
De overheid staat straks borg voor arbeidsongeschikte mensen door afnemend gehoor. Dat maakt dat de overheid belanghebbende is bij de veroorzakers van de gehoorbeschadiging.
Idem dito voor rokers gevolgen.
EN idem dito dat er bij zwembaden toezicht is voor zwemveiligheid. Ja. En daar is bijna 100% controle op.
In het restaurant heb je de keuringsdienst van waren.
"In het zwemband niet zwemmen" vergelijken met "niet meer mogen roken in de kroeg" Gaat wel een beetje mank he?
Een kroeg heeft niet als doel "gaan roken". Er is een klein percentage bezoekers die rookt. 100% van de bezoekers van een zwembad komt daar om het water te raken. De vergelijkingen van rokers lopen altijd een beetje scheef.
Kunnne alle mokkende rokers aub hun huilie huilie hierover beperkt houden tot off topic thread "wheeeh we mogen niet roken"lekker belangrijk!Comment
Comment