Fotoooooos!!!!
Voor in de kleine kroegen/zaaltjes gebruikte ik tot nog toe 2 losse cases die op elkaar stonden, toch maar 1 rack van gemaakt.
Toepassing: voor kleine dingen, vast jong 5 mans bandje , kroegjes enz.
van boven > beneden:
Soundcraft GB2-16
Racklight
Lexicon MPX550
SPL TD2 (kick en snare)
Behringer compressor (bass en key)
Alesis 3630 (vocals)
KT sq1 (insert op eindmix)
3 He lade
Connector panel (power in/out, speakon out, multi 64p>stagebloc 16-4)
Phonic XP2000
Ipv de lexicon komt nog een M-one XL, maar daar is een rack-oor van afgebroken .
Beide compressors moeten nog vervangen worden door DBX 166's , maar die zitten nu in een ander rack).
Morgen eerste keer mee op klus in deze opstelling.
Bovenin (boven de mixer) zit nog een connectorpaneel met aux6 uit, st return 1 in (voor externe FX (voiceding van TC, eigendom van het bandje)) en 2 track in.
Bij tekort aan kanalen schuift de FX van 15/16 naar st return 2, en wordt de Phonic gebruikt voor monitors, nu gebruik ik 15 + 16 in de multi/stageblok als return voor 2 monitorkanalen.
ik zou zeggen: "SKIET ER OP LOS" wat kan/moet anders?
Voor in de kleine kroegen/zaaltjes gebruikte ik tot nog toe 2 losse cases die op elkaar stonden, toch maar 1 rack van gemaakt.
Toepassing: voor kleine dingen, vast jong 5 mans bandje , kroegjes enz.
van boven > beneden:
Soundcraft GB2-16
Racklight
Lexicon MPX550
SPL TD2 (kick en snare)
Behringer compressor (bass en key)
Alesis 3630 (vocals)
KT sq1 (insert op eindmix)
3 He lade
Connector panel (power in/out, speakon out, multi 64p>stagebloc 16-4)
Phonic XP2000
Ipv de lexicon komt nog een M-one XL, maar daar is een rack-oor van afgebroken .
Beide compressors moeten nog vervangen worden door DBX 166's , maar die zitten nu in een ander rack).
Morgen eerste keer mee op klus in deze opstelling.
Bovenin (boven de mixer) zit nog een connectorpaneel met aux6 uit, st return 1 in (voor externe FX (voiceding van TC, eigendom van het bandje)) en 2 track in.
Bij tekort aan kanalen schuift de FX van 15/16 naar st return 2, en wordt de Phonic gebruikt voor monitors, nu gebruik ik 15 + 16 in de multi/stageblok als return voor 2 monitorkanalen.
ik zou zeggen: "SKIET ER OP LOS" wat kan/moet anders?
Comment