aa outdoor (simpel maar leuk)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ws Soundexpresse
    • Jun 2001
    • 1007

hey frank,

Ik ben begonnen met dx-38 achter de PX, ging redelijk,
    toen over gegaan naar DC-1, ging eigenlijk erg goed, maar toen ook voor niet teveel de klarks uit een demo kunnen krijgen, toch gedaan, en tot nu toe geen spijt van gehad (we hebben wel de netwerk versie), met name een laptop bij de F.o.h. zetten bij grotere dingen en je set kunnen beheren is al een groot voordeel.

Het klank verschil gaan de meesten mensen niet horen, het bedienings gemak, en ff snel n midden klustertje subs maken en delayen, of even snel een delaystack gaat allemaal vele malen makkelijker.

Gebruik je de set nooit anders dan 3bassen en 2 toppen per kant, en voor niet al te moeilijke dingen, dan zou ik het persoonlijk niet doen. En een DC-one (of eigenlijk beter een DX-48) nemen.

Voordeel wat wij hebben, is dat we de racken zo gemaakt hebben, dat we ook XLC/XLD ermee kunnen aansturen, en dan onze eigen subs kunnen gebruiken, scheelt een hoop met inhuur....
    ik weet ook niet hoe jullie het hebben, maar onze racken hebben cp-2200 op top, en 2 tg5 voor mid en laag, beide racken hebben een klark processor, en dan hebben we nog een slave rack, met dezelfde versterkers, maar geen processor. zo kunnen wij ook setjes met bijv. 1x bas en 2x top per kant, met 1 rack draaien (kleinere zaaltjes, voor als de rx hier op is....)

overigens iets anders: waar zitten jullie, en de PX (3x bas, 2x top) nog vrij op koninginnen dag? zo ja, dan mail maar ff, ik kom nog n set+personeel+bus tekort.....
    Last edited by Ws Soundexpresse; 07-04-11, 08:00.
    Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• rinus bakker
      • Mar 2002
      • 5430

Originally posted by BlackLight_Frank
      ...
      Zie ik daar een driehoekig verlopend truss-spant?
      Of zit er een soort van scharnier-plaatverbinding in het midden?
      Een onderdeel van de feesttent?
      een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• BlackLight_Frank
        • Feb 2004
        • 143

Is inderdaad een deel van de tent, zit tussen de palen links en rechts van het midden. In het midden van deze truss-achtige ligger zit dan weer een houder voor een verkorte paal.
        Dit allemaal om ervoor te zorgen dat je niet precies zo'n paal in het midden van het podium hebt.

Frank
        Gewoon een uit de hand gelopen hobby, verder niets geen bijzonders.

Comment

Working...