Cic 05

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • drummerke
    • Oct 2006
    • 432

Cic 05

Foto's van afgelopen concert op 27 maart. Ieder jaar organiseer ik in vlaanderen 1x een eigen concert met een aantal bands.

Geluid:
    2x DAS audio DS12a, 2x DAS audio avant18a, 3x mackie srm450, 4x dbtechnologies twin228, micro's shure sm58, beta58, beta57, akg c418, audio technica ae3000, sennheiser EW135 G2 draadloze mic's.
    Tascam dm24

Licht:
    20x plano spot jbsystem, 4x led spot (vloerspotjes), 2x scan martin 218mkII
    DMX controller(frontlicht) + My DMX (usb)

• Hulsbeek Audio & Light
    • May 2010
    • 5

Leuk gedaan met die led spotjes... kost weinig vermogen en als je een leuke licht computer hebt kun je leuk dingen maken

Comment

• drummerke
      • Oct 2006
      • 432

inderdaad... het is ook budgedmatig nog heel goed te doen ook. En geen extra stroomvoorzieningenen. Alleen jammer dat we geen rook mochten gebruiken in deze zaal.

YouTube - Church In Concert 05 - Sun Garden - Lamb & Saviour

das nog een stukje film

Comment

• Hulsbeek Audio & Light
        • May 2010
        • 5

Is idd altijd lastig met dat gezever over die rook... Bedoel zet dat systeem gelijk met je inbraak beveiliging zodat het dan ook weer aanschiet als je die activeert klaar is kees....

Heb zelf die led parren van showtec is er nou echt een zichtbaar verschil tussen deze producten ?

Comment

• jans
          • Feb 2003
          • 869

Originally posted by Hulsbeek Audio & Light
          Is idd altijd lastig met dat gezever over die rook... Bedoel zet dat systeem gelijk met je inbraak beveiliging zodat het dan ook weer aanschiet als je die activeert klaar is kees....

Heb zelf die led parren van showtec is er nou echt een zichtbaar verschil tussen deze producten ?
          Want er breekt alleen brand uit als je er niet aanwezig bent
          Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

• Waveform
            • Dec 2009
            • 321

Originally posted by drummerke
            inderdaad... het is ook budgedmatig nog heel goed te doen ook. En geen extra stroomvoorzieningenen. Alleen jammer dat we geen rook mochten gebruiken in deze zaal.

YouTube - Church In Concert 05 - Sun Garden - Lamb & Saviour

das nog een stukje film
            Leuk filmpje. Was dit een line out van je mixer of met microfoon opgenomen?

Comment

• drummerke
              • Oct 2006
              • 432

Verschil tussen ledspots..kan ik zelf niet bevestigen al vind ik deze jb system plano spots wel heel gemakkelijk met het vernieuwde digitale display enzo (niet meer in het donker zoeken naar dmx adres) + het feit dat je zowel dmx als stroom kan doorlinken is easy. Over de kwaliteit/kostprijs kan ik niet veel zeggen behalve dat in vlaanderen JB systems wel een goeie dienst na verkoop heeft dus als er al eens een ledje of een rij kapot gaat word die onder garantie vervangen.

De opname is niet de line out maar de remix van de subgroepen out (4x stereo) via ADAT naar computer. De klank zelf heb ik niet verandert maar wel de levels ... dus vooral minder zang en meer gitaar en drum dan in de totale line out mix vergelijking.
              Zoals je ziet staat er niet zo veel power aan geluidversterking maar dit was meer dan voldoende om een mooi en gebalanceerd geluid te krijgen.

Comment

• mrVazil
                • Mar 2010
                • 330

welke zaal is dit?

Comment

• Waveform
                  • Dec 2009
                  • 321

De opname is niet de line out maar de remix van de subgroepen out (4x stereo) via ADAT naar computer. De klank zelf heb ik niet verandert maar wel de levels ... dus vooral minder zang en meer gitaar en drum dan in de totale line out mix vergelijking.
                  Zoals je ziet staat er niet zo veel power aan geluidversterking maar dit was meer dan voldoende om een mooi en gebalanceerd geluid te krijgen.
                  Owkido, komt dus toch uit de mixer. Ik vond dat ik nogal weinig drums hoorde, vooral metaal. Daarmee mijn vraag.

Comment

• drummerke
                    • Oct 2006
                    • 432

metaal? muziek is wel al van mp3 naar ... een nog lichter video formaat maar ik hoor toch geen metaal

Comment

• Waveform
                      • Dec 2009
                      • 321

metaal? muziek is wel al van mp3 naar ... een nog lichter video formaat maar ik hoor toch geen metaal
                      Dat is toch wat ik zeg. Ik hoor geen drums en al helemaal geen metaal.

Comment

Working...