Housefeestje in cafe

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hulsbeek Audio & Light
    • May 2010
    • 5

Housefeestje in cafe

Tom Van de Hulsbeek Profiel - hyves.nl

Onderste is een filmpje...

Materiaal lijstje volgt maar moet nou gaan werken
    Last edited by Hulsbeek Audio & Light; 21-05-10, 20:40. Reason: onvolledig
  • DJ nn
    • Jun 2006
    • 489

Verhuizen naar licht-forum ?

en ja hoor, zie de 1000'jes vervangen worden door CDJ2000'en...

grtzzz
    ... the sound of silence...

Comment

• Roeltej
      • May 2001
      • 761

Originally posted by DJ nn
      Verhuizen naar licht-forum ?

en ja hoor, zie de 1000'jes vervangen worden door CDJ2000'en...

grtzzz
      Tuurlijk, anders kunnen de DJ's er niet meer op werken he... wie werkt er nu nog met mk3's als de 2000 er is
      Vitality Show

Comment

• Hulsbeek Audio & Light
        • May 2010
        • 5

Originally posted by Roeltej
        Tuurlijk, anders kunnen de DJ's er niet meer op werken he... wie werkt er nu nog met mk3's als de 2000 er is
        Klink ik als een patser als ik zeg dat ik geen 1000`s meer over had :$

Comment

• Turboke
          • Oct 2006
          • 463

Tuurlijk, anders kunnen de DJ's er niet meer op werken he... [/QUOTE]

Als nu alle DJ's er eens mee konden werken!
          De toestellen staan bij velen op de lijst, maar gebruiken dan ook eigenlijk alleen maar de pitch en da ist.

Comment

• JeroenVDV
            • Mar 2004
            • 963

Lekker recht in je bek die wapper-maar-raak laser. Vind je dat nou echt verstandig/veilig (!!) en mooi!?!?!

MPEx10-berekening danwel (ruime!!) schatting gedaan voordat je dat ding recht in iedereen z'n mik schoot?
            Creating shows beyond Imagination

Comment

• Rolandino
              • Mar 2007
              • 1451

Dat is het mooie van de nwe CDJ2000 de DJ in spe die al jaren op de 1000 draait kan sinds de komst van de 2000 NIET meer op de 1000 draaien ...................
              EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• Roeltej
                • May 2001
                • 761

zelfs de thuisdj's die met een behringer midi controller spelen en nog nooit een cdj1000 van dichtbij gezien hebben willen nu een 2000 hebben staan...

Er zullen zeker DJ's zijn die gebruik weten te maken van de mogelijkheden van dit soort cd spelers... echter willen een hoop mannekes dat spul hebben vanwege de stoerheid factor.
                Vitality Show

Comment

• LJ_jacob
                  • Aug 2003
                  • 293

dankzij revolutionaire ontwikkelingen op de CDJ markt is er nu de CDJ 2000! met totaal nieuwe functies zoals "needle search" !!!
                  lang leve de sl1200jes
                  mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• shure-fan
                    • Sep 2003
                    • 1046

zelfs de thuisdj's die met een behringer midi controller spelen en nog nooit een cdj1000 van dichtbij gezien hebben willen nu een 2000 hebben staan...

Er zullen zeker DJ's zijn die gebruik weten te maken van de mogelijkheden van dit soort cd spelers... echter willen een hoop mannekes dat spul hebben vanwege de stoerheid factor.

maar dat is toch ook zo met een djm600 / djm 800 mixer?
                    Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• Rolandino
                      • Mar 2007
                      • 1451

DAt is zeker ook met de mixers ja.
                      ik heb al klanten die al jaren de 600 huren en nu ineens de 800 willen omdat ze niet met de 600 kunnen werken ......................
                      Zo gaat het ook met de spelers ! Nu er de 2000 is kunnen de meeste niet meer op de 1000 draaien ! Ze worden gewoon verwend.

Plus vindt ik het erg snel gaan momenteel bij Pioneer.
                      Wel goed dat ze blijven ontwikkelen maar ben ook van mening dat grotendeels onzin is.
                      Echt gear voor de luie DJ
                      Last edited by moderator; 26-05-10, 11:42. Reason: scheelt weer halve pagina
                      EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• Roeltej
                        • May 2001
                        • 761

Door snel te 'ontwikkelen' zorg je ervoor dat je vraag blijft creëren voor je nieuwe producten. Iedereen moet nu om de 2-3 jaar zijn CDJ's verkopen en nieuwe aanschaffen.

Daarbij zijn er ook dj's die daadwerkelijk goed gebruik weten te maken van die functies op een creatieve manier.

Ander uiterste is dan weer de SL1200.. ding is al 200 jaar op de markt ofzo?
                        Vitality Show

Comment

• @lex
                          • Jul 2006
                          • 1087

Ander uiterste is dan weer de SL1200.. ding is al 200 jaar op de markt ofzo?
                          Nee die vierde toch onlangs zijn 411 verjaardag? ;-)

Maar eh, kan iemand een theatertechneut vertellen wat er dan allemaal zo bijzonder is aan deze CDJ's? Ik heb een aantal Numark MP CD 3's. Heb het idee dat ik niet meer nodig heb en niets mis. Maar als iemand mij kan uitleggen waarom iemand persé een CDJ2000 ipv een 1000 wil hebben (of djm600 vs. 800), zie ik misschien in dat ik ver achter loop!

Needle-search bijvoorbeeld... Is dat naast junks ook voor dj's?

@lex
                          Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• cobi
                            • Aug 2002
                            • 1083

Originally posted by shure-fan
                            maar dat is toch ook zo met een djm600 / djm 800 mixer?
                            Gelukkig voor Pioneer draait tegenwoordig 80% van de dj's met (illegaal gedownloade) mp3tjes. Anders had iedereen kunnen horen hoe slecht de geluidskwaliteit van de djm600 is.
                            Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• shure-fan
                              • Sep 2003
                              • 1046

Originally posted by cobi
                              Gelukkig voor Pioneer draait tegenwoordig 80% van de dj's met (illegaal gedownloade) mp3tjes. Anders had iedereen kunnen horen hoe slecht de geluidskwaliteit van de djm600 is.
                              zou je de afkorting "DJ"eens willen defineren ( )
                              Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

Working...