gtp, gsp

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • )jeroen(
    • Jan 2001
    • 546

gtp, gsp

Hier komt een goed uitwerkbaar idee wat volgens mij veel mensen aanspreekt:

2x

2x

Waarom? Het zijn mooie kastjes en uitstekend te maken lijkt mij zo! 1x18" laag en 12"+1" midden/hoog. Ik denk dat dit meer in de buurt ligt voor ons plan, omdat het budget van de meeste mensen niet in de buurt komt om een grotere set te maken...(ik bedoel de actieve zelfbouwers)

Gr.

)jeroen(
    Gr.

)jeroen(
  • Remco vd Werff
    • Apr 2001
    • 753

Hee kijk, ik zie hier een merknaam die ik wel eens in documentatie gezien heb, maar waar ik nog nooit iets over heb gehoord/gelezen heb op het forum.

Kent iemand ARX en zijn er ervaringen/bevindingen?? Dit merk heeft ook best wat grotere systemen en is naar mijn weten ook niet goedkoop.

Groeten, Remco
    Groeten, Remco

Comment

• )jeroen(
      • Jan 2001
      • 546

Het is een australisch merk en hier in NL zie je ze niet vaak. Het is nogal prijzig: 1x400 W 18" bandpass 103 db: 4500 gulden. Vind ik toch een beetje veel. Meer info? www.sale.nl

Voor onze zelfbouwers: Als dit ontwerp jullie aanspreekt gebruiken we wel een 700 W B&C speaker voor de sub en voor top kunnen we nog over nadenken.

Gr.

)jeroen(
      Gr.

)jeroen(

Comment

• Remco vd Werff
        • Apr 2001
        • 753

Inderdaad op die site staat het een en ander, over het naar mijn weten vrij onbekende merk. Bedankt Jeroen.

Overigens iemand die het gehoord heeft en ook de grotere kasten kent...?

Groeten, Remco
        Groeten, Remco

Comment

• DJ Productions
          • Jul 2001
          • 150

APX??

hebben die niet ook van die stadion boxen?
          Voor omroep etc.??
          in de arena enzo?

gegroet!
          gegroet! :)

Comment

• ralph
            Banned
            • Aug 2000
            • 2649

Was het niet de bedoeling om hier je foto's te plaatsen en verdere discussies en praatjes op de gewone fora te doen?

Ralph,
            Sounddesigner

Comment

• CyberNBD
              • Aug 2000
              • 1318

Ach dat werkt toch ook niet als je steeds naar het andere forum moet gaan voor de discussie, zolang de discussie over het plaatje gaat zie ik geen probeem... beetje belachelijk om nu in het geluidsforum een discussie over ARX te gaan openen, zo trek je alles uit mekaar.

Greetzzz,
              Tom
              CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• ralph
                Banned
                • Aug 2000
                • 2649

Dat is jouw zienswijze tom.
                Ik vind het heel irri als ik een foto album iedere keer geneuzel over wat er op die foto staat tegenkom.

Plaats maar gewoon plaatjes. Dat houdt het discussieforum lekker snel met openen en lezen van topics.

Volgens mij draai je dus de boel om CyberNBD! Discussie hierover in het geluidsforum. Hier een afbeelding. Dat plaatje heb ik na 1x wel gezien. Geen zin om dat iedere keer wer binnen te halen.

...of zeg ik nou iets doms?

Ralph,
                Sounddesigner

Comment

• Remco vd Werff
                  • Apr 2001
                  • 753

Ik zal er verder maar niet op ingaan.........

....topic over ARX is geplaatst in het geluidsforum.

Groeten, Remco
                  Groeten, Remco

Comment

• Rv
                    • Feb 2001
                    • 1086

Ik vind het ook stom van ergens een foto te plaatsen en dan ergens anders er commentaar over typen. Ik vind dus net als Tom de huidige manier van werken veel makkelijker.

____
                    Rv.
                    ____
                    Rv.
                    ____

Comment

• michiel
                      • May 2001
                      • 1032

Ik denk niet dat het de bedoeling was om met deze foto een discussie te starten over ARX. Het was bedoelt als voor beeld voor het GTP/GSP. De merk discussie is al op gang gebracht in het geluids forum en ik zie verder geen problemen. Tot hier de discussie over prijs/kwaliteit begint. Hier kunnen we gewoon door gaan met de topjes en subjes en geen gezeur over het merk.

Groeten, michiel
                      Groeten, michiel

Comment

Working...