Feestweek In Arkel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vdlaanlichtengeluid
    • Jun 2010
    • 640

Feestweek In Arkel

Laat ik dan ook eindelijk eens wat afsteken van een klus.
    Afgelopen week een thuis wedstrijd gehad hier in het dorp.

Ff een paar fotootjes...

Last edited by vdlaanlichtengeluid; 11-08-11, 16:48.
  • mvdwerff
    • Sep 2010
    • 144

Is je bovenste afbeelding een momentopname van je headjes terwijl ze in beweging waren, of een afbeelding van een opname waar de headjes in een 'standje' stonden?

In geval van het laatste snap ik niet echt waar je focus ligt bij het positioneren. Het gaat om de 250 beam's? Beetje tevreden hierover?
    Valt me zeker op dat je alleen maar beams gebruikt...

Combinatie ledbollen en sunstrips vind ik erg geslaagd! Ziet er super tof uit en heeft zeker meerwaarde!
    Mark van der Werff
    Eventpower mobiele stroomvoorziening

Comment

• vdlaanlichtengeluid
      • Jun 2010
      • 640

was inderdaad een momentopname in beweging.
      de beam's zijn we zeker tevreden over, de mac 500's die moeten binnenkort wel plaats maken voor wat nieuws...

de sunstrip/ledbol combi was ook wat meeste mensen van het publiek geweldig vonden, voor de sunstrips stond zelfs de master niet volledig open omdat je ogen dat neit fijn vinden

Comment

• vdlaanlichtengeluid
        • Jun 2010
        • 640

even nog een filmpje erbij zetten met het stage redelijk in actie...
        wel even je geluid heel zacht zetten door het laag gaat de camera vreselijk over zijn nek...

Comment

• JeroenVDV
          • Mar 2004
          • 963

Leuke set. Grappig ontworpen met die sunstrips zo. Echter mis ik bij dat optreden wel totaal het denken in "plaatjes" in plaats van "wappertjes" met "knippertjes".

Ook kun je niet eens een fatsoenlijk tegenlichtje op het optreden zetten omdat er puur Mac250 Beams in hangen. Als dat bijv. Clay Paky Alphabeams waren geweest had je dikke beams gehad voor de dance-dingetjes en specials, en met de frost erin nog best prima washes als tegenlichtje / iets "softer" plaatje.
          Creating shows beyond Imagination

Comment

• vdlaanlichtengeluid
            • Jun 2010
            • 640

Klopt dat het inderdaad niet helemaal perfect was. Het denkwerk wat betreft wappertjes met knippertjes ook mee eens daarom. Alleen was het begin van de avond en was er een stagiar bezig met de MA dus misschien dat het daarom niet helemaal klopt.

Comment

Working...