Eindejaarsmusical Basisschool

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • S-N-P
    • Aug 2010
    • 13

Ik vind dat je voor een low-budget van de school toch nog aardig wat mee neemt. Bij ons op school komt er elk jaar een basisschool die daar een musical doen. Aangezien ik vrijwillig licht en geluid regel/opbouw en onze school ook alle benodigdheden heeft kost het ze niks. Wij gebruiken dan ook bijna alle apparatuur maar komen lang niet bij wat jij hebt. Maargoed onze school koopt alleen basisapparatuur en het meeste is nog prut ook.
    Ze verbazen zich echt over het licht. We hadden wat submasters ingesteld en bij elke sub was het van "Woow!" "Dat is mooi" "Ik wil dat licht hebben!" De reactie van hun zijn echt mooi!

Comment

• eddy56
      • Mar 2004
      • 102

Condensator voor gitaar misschien,

Zie ik dat nou goed of niet, foto 3 geen zij poten in de lieren op de grond?

Greetz Eddy
      Apogee, i\'m loving it!

Comment

• Carl
        • Nov 2000
        • 907

Originally posted by eddy56

Greetz Eddy
        Die lieren die jij denkt te zien zijn dragende delen van het gebouw. Ik moet toegeven dat ik ook 3 x moest kijken.......
        Hoe de truss vastzit is mij ook verder niet duidelijk, maar ik heb sterk de indruk dat die aan het plafond hangt. Basketbal, hoe zit dat??
        Last edited by Carl; 07-09-11, 13:23.

Comment

• keenoncoolstuff
          • May 2003
          • 695

Op foto 2 meen ik toch duidelijk te zien dat het witte vlak (voorkant podium) onderbroken wordt door een statief. En dat wordt bevestigd op foto 5, waar het statief voor dat rood/geel/groene doek staat.
          All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
          If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• Carl
            • Nov 2000
            • 907

Tja, daar heb jij dan weer gelijk in, op die foto met dat doek is zelfs een handlier te zien. Ik weet het niet, Bas geef eens wat duidelijkheid?

Comment

• basbakel
              • May 2009
              • 10

Originally posted by eddy56

Greetz Eddy

Jawel die zitten er. Ze zitten verstopt achter de bankjes enzo, want ieder jaar vallen er kinderen over..

Grt
              Last edited by basbakel; 08-09-11, 21:59. Reason: typfout

Comment

• basbakel
                • May 2009
                • 10

Originally posted by Carl
                Tja, daar heb jij dan weer gelijk in, op die foto met dat doek is zelfs een handlier te zien. Ik weet het niet, Bas geef eens wat duidelijkheid?

De hele truss ligt op 2 wind up statieven. Hangen is daar geen optie i.v.m. de hoogte.

Comment

Working...