Ziet er wat apart uit, en ik heb drie vragen:
1) waarom geen verbindingen van voor naar achter tussen die twee GS-portalen?
Het had in elk geval twee zijstatieven uit kunnen sparen.
En maakt het geheel stabieler.
2) Wat was de reden om de 'achter-onder-truss' op Genies te zetten?
Een staalkabeltje naar de truss erboven had weer twee statieven (en struikelstempels) gescheeld.
3) Zie ik het nou goed en is in de achter-ondertruss er een deel uitgevoerd met een symmetrisch vakwerk?
(Dat is ook een beetje een antwoord op de Prolyte<->Global vraag.
In China nemen ze het allemaal wat minder nauw.
Overigens in Global vooral bezig met jatwerk van Eurotruss en in veel mindere mate van Prolyte.)
1) waarom geen verbindingen van voor naar achter tussen die twee GS-portalen?
Het had in elk geval twee zijstatieven uit kunnen sparen.
En maakt het geheel stabieler.
2) Wat was de reden om de 'achter-onder-truss' op Genies te zetten?
Een staalkabeltje naar de truss erboven had weer twee statieven (en struikelstempels) gescheeld.
3) Zie ik het nou goed en is in de achter-ondertruss er een deel uitgevoerd met een symmetrisch vakwerk?
(Dat is ook een beetje een antwoord op de Prolyte<->Global vraag.
In China nemen ze het allemaal wat minder nauw.
Overigens in Global vooral bezig met jatwerk van Eurotruss en in veel mindere mate van Prolyte.)
Comment