Klein Festival

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rinus bakker
    • Mar 2002
    • 5430

Ziet er wat apart uit, en ik heb drie vragen:
    1) waarom geen verbindingen van voor naar achter tussen die twee GS-portalen?
    Het had in elk geval twee zijstatieven uit kunnen sparen.
    En maakt het geheel stabieler.
    2) Wat was de reden om de 'achter-onder-truss' op Genies te zetten?
    Een staalkabeltje naar de truss erboven had weer twee statieven (en struikelstempels) gescheeld.
    3) Zie ik het nou goed en is in de achter-ondertruss er een deel uitgevoerd met een symmetrisch vakwerk?
    (Dat is ook een beetje een antwoord op de Prolyte<->Global vraag.
    In China nemen ze het allemaal wat minder nauw.
    Overigens in Global vooral bezig met jatwerk van Eurotruss en in veel mindere mate van Prolyte.)
    een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Turboke
      • Oct 2006
      • 463

Er is geen verbinding van voor naar achter gemaakt omdat de verlichting al eerder was afgewerkt, maar gaan dit in de toekomst wel doen.

De trus op de alp liften is zo gedaan omdat er op zaterdag nog een DJ is geweest die zijn eigen backdrop bijhad en die daaraan gehangen is.

Het verschil in de Global trus is dat een deel van de trussen in nederland gekocht en gemaakt zijn, en een deel is van Global zelf.

De tent was totaal 60 meter diep, voorzijde podium was op een 13 meter van de achterzijde dus moesten om en bij de 47meter halen, daar we beperkt waren in hoogte hebben we dus met delay gewerkt.

De opstelling van de TSW721 is eerst een test geweest, nadien waren hier maar 6 stuks van aangesloten, de juiste afstelling ben ik niet zozeer van op de hoogte is voor de gasten van de techniek.

De MC² amps (E45-E45-E25-E25-LMS-D24) stonden op de site fills, links en rechts een E90 voor op de TSW218.
      Op de flexen en de TSW721 stonden Lab amps aangestuurd door apex processors.

Comment

• Wannesn
        • Jun 2009
        • 16

als ik al die sub's zo zie stel ik mij wel een vraag.
        Waarom draai je de buiteste naar buiten? sub is niet echt richtbaar hebben ze mij altijd geleerd, en als je ze wil arken lijkt mij de buiteste een beetje min. Ik ken nu wel niet veel van die set dus vroeg ik mij dat af.

Grts
        Cubase 7, tannoy's, yamaha

Comment

• vdbeke
          • Aug 2011
          • 74

rinus: staalkabeltje aan de bovenste overvolle truss om die daaronder nog eens te dragen. Ik wil nu al niet weten welk gewicht hier nu aanhangt. Lijkt me dat het zal gaan slingeren met die 6 MH's erop.

Comment

• Turboke
            • Oct 2006
            • 463

Originally posted by vdbeke
            rinus: staalkabeltje aan de bovenste overvolle truss om die daaronder nog eens te dragen. Ik wil nu al niet weten welk gewicht hier nu aanhangt. Lijkt me dat het zal gaan slingeren met die 6 MH's erop.
            Je moet wel eerst eens alles goed lezen en bezien voor je een reactie geeft AUB!

Comment

• vdbeke
              • Aug 2011
              • 74

Had ik gedaan (dacht ik), maar verklaar u nader.

Comment

• Turboke
                • Oct 2006
                • 463

Originally posted by vdbeke
                Waar zie jij staalkabels van bovenste trus naar onderste trus?

Comment

• vdbeke
                  • Aug 2011
                  • 74

Dat was een reactie op het voorstel van Rinus:

Originally posted by rinus bakker
                  Ziet er wat apart uit, en ik heb drie vragen:
                  ...
                  2) Wat was de reden om de 'achter-onder-truss' op Genies te zetten?
                  Een staalkabeltje naar de truss erboven had weer twee statieven (en struikelstempels) gescheeld.
                  ...

Comment

• Sven777
                    • Jul 2014
                    • 3

zonde voor de rug, met 4 Q1'tjes per kant en een sub array uit combinatie 8 Q-sub / 2 B2 had het wellicht een stuk beter geklonken. Ik ben zelf daar geweest en snap nog steeds niet hoe het sommige firma's lukt om TF's te omzeilen. Als er staat preferd sound d&b, EAW, Meyer, L-Accoustics, dan plaats je toch geen ordinaire turbosound tenzij je de set "bijna" gratis gaat zetten....

Comment

• jadjong
                      • Oct 2003
                      • 654

Het is een tent, daar klinkt het altijd kut. Ook met Q1, K1 of zelfs een Zx1. Als je toch in zo'n plastic hok moet werken neem je ouderwetste stapelboxen met een smalle afstraling zoals Flash/Floodlight. Of C4/C7 als je liever met Duitse merken werkt. Hoog stapelen zodat de mensen vooraan niet doof worden en zorgen dat je de eerste 30 meter niet tegen de zijwand aan komt met je geluid. Vervolgens een dag lang EQ'en en als de tent vol staat opnieuw beginnen.

Comment

• Turboke
                        • Oct 2006
                        • 463

Beste sven op de Tf staat ook Turbosound.

Comment

• NesCio01
                          • May 2010
                          • 1987

Originally posted by Sven777
                          zonde voor de rug, met 4 Q1'tjes per kant en een sub array uit combinatie 8 Q-sub / 2 B2 had het wellicht een stuk beter geklonken. Ik ben zelf daar geweest en snap nog steeds niet hoe het sommige firma's lukt om TF's te omzeilen. Als er staat preferd sound d&b, EAW, Meyer, L-Accoustics, dan plaats je toch geen ordinaire turbosound tenzij je de set "bijna" gratis gaat zetten....
                          Sven,

De post is van 04-09-11, da's al bijna 3 jaar terug.....

grtz

Nes
                          Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• drbeat
                            • Jun 2012
                            • 671

Originally posted by NesCio01
                            Sven,

De post is van 04-09-11, da's al bijna 3 jaar terug.....

grtz

Nes
                            Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• NesCio01
                              • May 2010
                              • 1987

Originally posted by drbeat
                              Wie is toch dat snoesje?

grtz

Nes
                              Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

Working...