Voorstellen en van powered plastic naar non-powered hout!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JeroenE
    • Dec 2012
    • 47

Voorstellen en van powered plastic naar non-powered hout!

Hallo allemaal. Sinds een paar jaar ben ik actief in deze wereld en lees dus ook al een paar jaar graag mee op dit mooie forum. Tijd om zelf een account aan te maken. Bij deze wil ik mij dus even voorstellen; ik ben Jeroen, 19 jaar oud en woonachtig in het noordelijke Assen. In de 3 jaar dat ik al bezig ben met mijn opleiding Podium- en evenemententechniek, heb ik al redelijk wat ervaring opgedaan met stage. Ook heb ik sinds een paar maanden een baan bij een facilitair bedrijf in Groningen en schnabbel ik af en toe nog wat bij.

Zo help ik af en toe een handje bij CLC Church Assen. In de afgelopen tijd zijn we al sterk vooruit gekomen qua apparatuur. Zo begonnen we met een 16 kanaals Soundcraft Mixwizard en 2x RCF Art 315-A MKIII + 2x RCF Art 902-AS zonder enige randapparatuur. Nu zijn we vandaag op het punt beland dat we een nieuwe luidsprekerset hebben, namelijk 2x Meyer UPA-1P en 2x Meyer USW-1P. Dit alles wordt aangestuurd door een rack met 3x Crest 4001 amps, 3x analoge Meyer processor en een Behringer EQ (dit vanwege de énorme slechte acoustische eigenschappen van de zaal; beter iets als niets als er niet veel budget is, deze EQ helpt ons al enorm).

Voor het mixen gebruiken we nu een Soundcraft GB4 met 2x T.C. M-one en 2x Behringer 4 kanaals compressor/gate.

Nu de foto's; deze staan in dit album: http://imageshack.us/g/1/9922398/
    Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Working...