Zelfbouw sub

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ_Robin
    • Jul 2001
    • 610

Bedankt MR DJ , ik ga over 1 week beginnen dan heb ik alles binnen en kan ik gelijk beginnen (zaagtafel moet nog komen).

Nu alleen nog 1 vraag die is :

Als ik de 3 gaten voor het basreflex 15mm inkort (dit omdat ik over de gehele voorkant een rooster en schuim) zou dat uitmaken voor de klank. Dit omdat volgens mij de lengte de lage frequentie geeft.

Kan iemand mij dit vertellen voordat ik dalijk die hele kast onbruikbaar maak.

M.V.G

Pacific Dance Palace
    -- entertainment --
    EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• Mr Dj
      • Jan 2002
      • 836

citaat:

Als ik de 3 gaten voor het basreflex 15mm inkort (dit omdat ik over de gehele voorkant een rooster en schuim) zou dat uitmaken voor de klank. Dit omdat volgens mij de lengte de lage frequentie geeft.

Kan iemand mij dit vertellen voordat ik dalijk die hele kast onbruikbaar maak.

Ik denk niet dat het wat uitmaakt. de lengte vd gaten bepalen mede de frequentie vd bas (geloof ik). deze ligt bij deze kast op 35hz. als je hem 15 mm inkort zal hij dit misschien net niet halen maar bij maar 36 hz (volgens mij is dit al ruim getelt). het komt nou niet echt op de mm lijkt mij, dus zou je die 15 mm best kunnen missen. wat je ook kunt doen is de zijplaten en de boven en onder platen wat breder maken zodat ze iets verder uitsteken. dan verander je helemaal niets aan de klank

Maar ik heb Denon (en hoe)

Comment

• DJ_Robin
        • Jul 2001
        • 610

ja idd MRDJ daar heb ik nadat ik de post had geplaatst, en een zaagplan zat te teken ook aan zitten denken. En dat is dus ook wat ik ga doen. Dan kan ik er ook gelijk een systeem voor een dolly in maken.

Iedereen bedankt en ik zal wel wat foto's posten al alles klaar is

M.V.G

Pacific Dance Palace
        -- entertainment --
        EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

Working...