Leuk setje. Goeie mixer. Maar wie is del everancier van Prodjuser cases ik kon ze nog niet.
Snel Tapesetje
Collapse
X
-
Ziet er netjes uit, dat rackje. Vooral die mixer. Party Police goed bevallen? Doe je die wel vaker? We hebben een singletje van die gasten, "making your mind up", klinkt best leuk. Toen heb ik ze een keer gezien bij de tv opnames van "Brabant Party" voor omroep brabant en wat was dat een afknapper zeg. Vond er helemaal niks meer aan. Die meiden staan erbij of de batterij bijna leeg is. Nou was dat natuurlijk niet de beste gelegenheid (paar keer over, gemaakt leuk, enz) maar toch.
Op je rack verder geen kritiek hoor!
Groeten, JorisTimescape.nlComment
-
jeps, doe de party-police vaker.
En het is een erg leuke act, alleen niet op tv.
Ze spelen heel veel met het publiek.
Bij de opnamens van Branbant Party (waar ik zelf een aantal keer bij ben geweest) wordt de artiest verplicht te playbacken, dus dan gaat bij de party police eigenlijk de hele act al verloren.Sound-Light-Laser-Foam-DancefloorComment
-
Nou...leuk actje..dat Party Police. Die hebben met oud op nieuw op onze set ingeprikt, ik was blij dat er zelf ook was, anders hadden we denk wat speakers stuk gehad...Heel dat zaakje stond over zijn nek te gaan, heb toen zelf hun mixer afgesteld...Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
was ik niet bij.............
doe ze pas vanaf carnaval ofzo, maar was patrick er toevallig bij dan? (wat toch n erg goede techniker is)
Of was het eigenlijk alleen feestbeest jerick, en had ie zijn eigen setje bij? (dan wordt het al begrijpelijk!)
Sound-Light-Laser-Foam-DancefloorComment
-
Ze draaide op een Spirit Folio met van die 19" Sony md spelers en Sennheiser EW100? en een TC M-One XL....Als ik jou verhaaltje zo lees, denk ik niet dat die Patrick erbij is geweest...het was echt zwaar vervormd zeg maar gerust...Dat was ook de rede dat ik het zelf ging regelen..Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
Comment