Bose Cannon

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mcproductions
    • Sep 2001
    • 24

Bose Cannon

Ja ja, ik vond deze pdf
    Mijn droom vroeger om er zelf een te bouwen....
    http://members.chello.nl/mcornelisse/Bosecanon.zip
  • denkomieken
    • Jan 2004
    • 111

ja vond deze ook altijd de moeite. Wij hebben de 802 serie en dat is ideaal om te combineren.

Ik heb deze kanon al eens vroeger in een mege sportwinkel zien hangen en das echt wel een mooi stukje techniek ze maat.

Namaken hoe dan?
    ik zeg altijd--> geen klank zonder drank

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

gaaf.
      max spl 118 dB.
      enne die frequentiekarakteristiek klopt ook niet.

afblijven , dus...

Comment

• mcproductions
        • Sep 2001
        • 24

citaat:Geplaatst door mcproductions

Ja ja, ik vond deze pdf
        Mijn droom vroeger om er zelf een te bouwen....
        http://members.chello.nl/mcornelisse/Bosecanon.zip
        Heb nog oude foto gevonden, deze heb ik zelf gemaakt 2x 2meter lang diameter weet ik niet meer...6 jaar terug weer....
        [img][/img]http://members.chello.nl/mcornelisse/cannon.jpg[img][/img]

Comment

• DJ.T
          • Nov 2002
          • 1502

Ze hangen hier nog in verschillende dans kroegen en ik moet zeggen dat het behoorlijke dingetjes zijn.
          Voor een vaste installatie erg mooi spul maar is niks om mee te gaan slepen, veels te onhandig.
          We're ready to party, are you?

Comment

• Drive inn tnt
            • Sep 2003
            • 1082

Keertje op een sport veld neergelegt wat reclameborden er tegen aan gezet. 1 bas klap en alle borden lage om:P
            Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Olaf Duffhuës
              • Oct 2000
              • 2477

citaat:die frequentiekarakteristiek klopt ook niet.
              Waarom zou die niet kloppen?
              Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

omdat het en staande-golf-pijp techniek is. En die heeft alleen bij de grondtoon en zijn octaven max rendement, het princiupe van de trompet. De lengte van de buis bepaalt de staande-golf, en dat is de frequentie die hij produceert, met enkele bovenmtonen.

Comment

• speakerfreak
                  • May 2002
                  • 1446

dingen hangen hier ook in de mediamarkt samen met die zuiltjes van bose
                  Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• karelg
                    • Jan 2003
                    • 112

Het is natuurlijk stoer zo'n pijpje, maar 115dB average rendement? Wie zit daar op te wachten?
                    115dB continue, dat haal je op je gemak met een goede 10" driver in een boxje van 30L.
                    Maja, dat vinden we natuurlijk geen mooie techniek hé, zo'n standaard BR kastje.

Comment

• Contour
                      • Feb 2001
                      • 1018

Nou een 10" in 30 liter kast en dan 115dB bij 30Hz dat is moeilijk hoor!

MVG Contour

Comment

• Jag
                        • Nov 2002
                        • 319

Ik snap ook niet zo wat het geniale is aan dat ding. 115dB, daar lacht een beetje 18" sub om. Maar goed, ik snap wel vaker bij Bose produkten niet wat het geniale is [].

Comment

• MatthiasB
                          • May 2003
                          • 674

ik ben absoluut geen fan van bose maar hier in de lokale bioscoop ligt zo een ding onder het scherm maar wel een witte. ik moet zeggen dat dat niet slecht klinkt

ps: is dat niet over het algemeen de bedoeling voor dat in een cinema te liggen ? of niet ?
                          NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• Olaf Duffhuës
                            • Oct 2000
                            • 2477

citaat:Ik snap ook niet zo wat het geniale is aan dat ding. 115dB, daar lacht een beetje 18" sub om. Maar goed, ik snap wel vaker bij Bose produkten niet wat het geniale is
                            Tja...misschien moet je je een keer iets meer verdiepen in het Bose spul...Dan begrijp je het misschien...

En by the way...De gemiddelde discotheek mag toch niet harder dan zon 90/95dB...
                            Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Jag
                              • Nov 2002
                              • 319

citaat:Geplaatst door Olaf Duffhuës

citaat:Ik snap ook niet zo wat het geniale is aan dat ding. 115dB, daar lacht een beetje 18" sub om. Maar goed, ik snap wel vaker bij Bose produkten niet wat het geniale is
                              Tja...misschien moet je je een keer iets meer verdiepen in het Bose spul...Dan begrijp je het misschien...

En by the way...De gemiddelde discotheek mag toch niet harder dan zon 90/95dB...
                              Ik wist niet dat je boos werd []

De gemiddelde discotheek draait hier (Utrecht) zeker wel boven de 100dB trouwens. Volgens mij gewoon zo hard als ze kunnen.

Maar goed, wat is er dan zo bijzonder aan dit ding volgens jou?

Comment

Working...