Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
Weet je uberhaubt wel wat dual cone betekent Dj Peet? Dat wil zeggen dat er in plaats van een normale stopkap nog een tweede kleine konus in het centrum van de grote konus is bijgezet met als doel de hoge tonen ook goed weer te geven. Je zult zelf ook wel snappen dat zo'n speaker nooit in een SUB zal zitten.
Bij nexo is alles anders en dit is namelijk gedaan om het bas-mid gebied goed weer te kunnen geven.
Maar wat heeft bas-mid nu te maken met een LS 1200 [)]
dit is toch een SUB
En het bas-mid-high gedeelte wordt toch overgenomen door een PS15
Op hun site staat trouwens : crossover-freq op 80 hz met een PS15TD controller
of ben ik nou zo stom [:I]
sis
Dit soort onzinnige reacties van mensen als Dj Peet zijn 1 keer grappig maar nu heb ik er wel genoeg van gezien. Ik denk dat het goed is om Leinad zijn advies over negeren maar op te volgen!
Tevens ben ik van mening dat de Moderator alle reacties van Dj Peet mag verwijderen tezamen met alle reacties van anderen die daar betrekking op hadden, zo ook deze post.
Laten we dit forum alsjeblieft een beetje proffesioneel houden, een bron waarin zoveel mogelijk feiten en weinig onzin wordt verkondigd, dus een plek waar je echt een antwoord op je vraag te vinden als je ergens iets over wilt weten. Je bent bijvoorbeeld maar wat de sjaak als je je woofer uit je Nexo sub hebt opgeblazen en je zou die Monacor erin zetten als vervanging!
Comment