Ik heb "wat" foto's genomen van het museumplein tijdens het Radio 538 concert op Koninginnedag.
Misschien wel grappig om te zien (niet de beste kwaliteit)
Wat ik wel weet dat die blinders niet echt goed werkten [
] , om de haverklap ging er eentje kapot (de scrollers die ervoor hingen).
En of het geluid hard ging? JA & NOG EENS LOEPZUIVER
. Het viel opzich wel mee hoeveel subs er stonden(zie:http://195.18.94.122/jeroen/imagepages/image135.html) , dit waren de enigste subs (aan de rechterkant ook hetzelfde)! . Als je vooraan stond (zoals ik
) tijdens DJ Jose & G-Spott (en ook tijdens DJ Jean) dan werd je zowat van je plek af geblazen.
Blunders tijdens optredens:
- De rok van zangeres Do vloog omhoog .... was goed te zien op de schermen.
- Bij de groep 3T sloeg de cd een paar keer over, terwijl ze vrolijk bleven playbacken (te zien op de videoschermen).
- Bij de dj's DJ Jose & G-Spott hadden ze net een nummer ingemixt toen de slipmat van de Technics erafvloog & de PLAY knop raakte van de CDJ-1000 MKII (de fader stond ook nog open op de DJM-600). Dus toen begon het vorige nummer weer [8D]
- Te weinig gebruik s'avonds van het bewegend licht (Vari-Lite spot's)
- Af & toe geen beeld op de videoschermen tijdens het begin van een optreden, na een halve minuut pas kwam er beeld.
Misschien wel grappig om te zien (niet de beste kwaliteit)
Wat ik wel weet dat die blinders niet echt goed werkten [

En of het geluid hard ging? JA & NOG EENS LOEPZUIVER

Blunders tijdens optredens:
- De rok van zangeres Do vloog omhoog .... was goed te zien op de schermen.
- Bij de groep 3T sloeg de cd een paar keer over, terwijl ze vrolijk bleven playbacken (te zien op de videoschermen).
- Bij de dj's DJ Jose & G-Spott hadden ze net een nummer ingemixt toen de slipmat van de Technics erafvloog & de PLAY knop raakte van de CDJ-1000 MKII (de fader stond ook nog open op de DJM-600). Dus toen begon het vorige nummer weer [8D]
- Te weinig gebruik s'avonds van het bewegend licht (Vari-Lite spot's)
- Af & toe geen beeld op de videoschermen tijdens het begin van een optreden, na een halve minuut pas kwam er beeld.
Comment