Teknight Arlon 08/05/04

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mbottens
    • Feb 2004
    • 743

citaat:Budgetten schommelen ergens, voor zo'n feesten tussen de 100 000 en 175 000 € voor licht & geluid, maar is natuurlijk sterk afhankelijk van verschillende factoren...
    Dat is op zich een smak geld (leuk voor het verhuurbedrijf) maar als je bedenkt dat er met een hele grote groep mensen een paar dagen aan wordt gewerkt dan is er al weer heel wat loon vanaf, maar toch vind ik het een aanzienlijk bedrag.

Als je het vanuit de andere hoek bekijkt: 2,5 miloen Euro aan entree geld en dan bijv. 125000 Euro voor geluid en licht. Dat is maar 5%.

Bedankt voor je reactie,

Groeten Martin
    Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• PowerSound
      • Nov 2001
      • 1892

citaat:Geplaatst door mbottens

citaat:Hoezo "Ik ga dus liever voor die DAS speakers die ik gebruik" ?
      Mijn fout ik dacht dat met die AK kasten, de toppen in de grote zaal bedoeld werden maar dat waren de bassen in de kleine zaal, foutje.

Opnieuw een nieuwe vraag: hoe bevielen de toppen in de grote zaal bij jouw Lab hoorns, de Community SLS960? Je bent toch nog op zoek naar goede toppen bij jouw Lab Hoorns/

Groeten Martin
      Die communities klinken verdomd goed (flat EQ passief). Maar konden de 4 Labs niet bijhouden. Ze waren ook maar met een QSC PL230 aangestuurd (500W per box max). Dus met een betere amp (of 2 amps) zou het misschien wel gelukt zijn. SLS960 blijft een optie. Als mijn zelfbouw project niet goed wordt, denk ik misschien aan die kastjes.
      PSL Bvba powered by
      L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
      Yahama LS9-32 / MC7L-48
      Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
      Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

Working...