Wederom: Oud Hout

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Outline
    • Feb 2006
    • 1434

Voor mijn eigen gezondheid heb ik de 'hoogtepunten' van de film bekeken. Dus dat heb ik dan gemist.

Als ik het volle uur uit had moeten zitten dan had het vrouwtje nu weduwe geweest. Iets met hoge bloeddruk en knappende aderen...

Comment

• showband
      • May 2001
      • 4524

ach, ik zie een paar jongeren stomme dingen doen samen met een paar jongeren.
      anderen gaan motorcrossen met opgevoerde brommertjes en rijden zich invalide
      of gaan youtubefilmpjes maken en vallen zich invalide.

natuurlijke selectie zoals er altijd al geweest is.

dit is beter dan naar Syrie gaan of jezelf kapot te snuiven in amsterdam...

Het enige jammere is dat die bussen op de weg gaan. Daar kunnen ze onschuldige slachtoffers maken. De rest zijn jongeren waarvan je nog niet hoeft te hopen dat er inzicht is. (ik heb er ook twee thuis. Daar is geen kruid tegen gewassen)

En ze blijven hier van de straat.
      Ik vind overigens het optreden van de politie in het filmpje een bewjs dat die netjes hun werk doen.
      Met een kleine ploeg tussen honderden jongeren door als er wetten overtreden worden. 400 man ME standby. En als de grondeigenaar na overleg akkoord gaat gewoon niet doorzetten. Ondanks stevige uitlokking van de aanwezigen.

bij andere punten de buurt afsluiten zodat alleen zonder overlast het terrein betreden kan worden.
      Of een veldwachter in contact houden en verder de boel inschatten.

Vrijwel allemaal keurig op openbare orde gehandeld.

Dat die locale brandweer geen verstand van constructies en PA's heeft snap ik ook wel een beetje. En daar waar hij keek kwam geen hond opdagen. Dan gaat openbare orde misschien voor in de driehoek.

Kortom. ik zou eerder gaan handhaven op de openbare weg...
      lekker belangrijk!

Comment

• NesCio01
        • May 2010
        • 1987

Net of we zelf ook jong zijn geweest...........

Originally posted by showband
        dit is beter dan naar Syrie gaan of jezelf kapot te snuiven in amsterdam...
        Ik kan me in het filmpje toch niet aan de indruk onttrekken
        dat er niets is gebruikt.........?

grtz

Nes
        Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Nee, maar 't is in elk geval niet in Amsterdam.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• salsa
            • Jan 2007
            • 1315

Originally posted by MarkRombouts
            Synco STS is toch wel een van de beste stackbare pa systemen, dus daar zou het niet aan mogen liggen.
            Het moet echter wel goed neergezet worden, anders krijg je inderdaad kamfilters en allerlei problemen.

Zo op het oog is deze opstelling nog niet zo gek, maar je kunt hier niet zien welke kasten het precies allemaal zijn.

Is trouwens niet echt oud hout hoor, wordt nog steeds veelvuldig ingezet door enkele grote pa verhuurders in het land en volgens mij ook gewoon nog gemaakt.
            Deze set is een rechtstreekse custom made Renkus Heinz set.
            Synco noemt AMPCO dit, ze doen dit ook met Martin Audio cabinets..

Dave
            [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• renevanh
              • Oct 2004
              • 2371

Originally posted by salsa
              Deze set is een rechtstreekse custom made Renkus Heinz set.
              Synco noemt AMPCO dit, ze doen dit ook met Martin Audio cabinets..
              Nou... zeker met die Martin Waveline kastjes (aka: line array) is wel wat meer aan de hand dan een Synco stikkertje op een Martin kast plakken hoor...
              Lees je eens in in Synco.
              Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• hugovanmeijeren
                • Oct 2004
                • 1436

Die Synco opstelling heb ik wel vaker gezien, bijvoorbeeld hier, iets kleinere set, zelfde opstelling: http://upload.wikimedia.org/wikipedi...3/Sweelpop.jpg
                Klonk daar toch echt wel hele dikke prima.

Overigens zijn die subs gewoon 18RR's (Renkus Heinz DRS18-1B) en niet (Martin Audio) WS218 zoals renevanh aangaf.
                Daarbij zou ik wel alle 18" woofers dicht bij elkaar willen hebben liggen, en niet ergens een poort er tussen (kastje verkeerd om), dus ik vind de manier van subs stapelen wel een beetje maf op de foto.

Groeten Hugo
                Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• renevanh
                  • Oct 2004
                  • 2371

Originally posted by hugovanmeijeren
                  Overigens zijn die subs gewoon 18RR's (Renkus Heinz DRS18-1B) en niet (Martin Audio) WS218 zoals renevanh aangaf.
                  Nog eens naar de foto gekeken en ik denk dat je gelijkt hebt. Redelijk 'onconventioneel' om die 18RR subjes op hun kant te leggen onder het STS, daar heb ik me op verkeken.
                  Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• beyma
                    • Oct 2002
                    • 1614

Originally posted by hugovanmeijeren

Daarbij zou ik wel alle 18" woofers dicht bij elkaar willen hebben liggen, en niet ergens een poort er tussen (kastje verkeerd om), dus ik vind de manier van subs stapelen wel een beetje maf op de foto.
                    Precies, dat zei ik al een pagina geleden ook al.... de kastjes liggen random op elkaar geflikkerd en dat zal bij de topjes net zo zijn gok ik
                    Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• showband
                      • May 2001
                      • 4524

voor de liefhebber 1981
                      heavy metal holocaust port vale football club 1981,Motorhead,Ozzy Osbourne, Vardis,Triumph,Mahogony Rush .

heavy metal holocaust port vale football club 1981,Motorhead,Ozzy Osbourne, Vardis,Triumph,Mahogony Rush .

vroeger kostte brood een duppie, en sjouwde je gewoon met versterkers.

mannen van ijzer en kasten van hout

vooraan kon je het ook goed horen.
                      Last edited by showband; 03-02-14, 11:29.
                      lekker belangrijk!

Comment

• showband
                        • May 2001
                        • 4524

eindelijk foto gevonden. Haags PA bedrijf in +/- 1966
                        GTB
                        Bekend van de GTB studio in de Jan van Nassaustraat
                        lekker belangrijk!

Comment

Working...