black rose

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dokter dB
    • Nov 2003
    • 1535

vanwege de mindere kaartverkoop hing er iets minder (8 diep), en eigenlijk hing het te laag door de steiger...

Afgelopen weekend hing op sundance reggae (eindhoven) 12 diep voor 14.000 man, op 8,5 meter bovenkant PA.
    Heb helaas geen foto gemaakt, vrijdag alleen PA ingehangen en afgeregeld, samen met kooijmans...ander bedrijf deed nl die klus...
    Delay is absoluut niet nodig....

Was per kant en 12 linexen, 8 subs, frontfill, infill, outfill. voor 14.000 man dus.
    knoppen en waarden :)

Comment

• joe
      • Jan 2003
      • 446

citaat:Afgelopen weekend hing op sundance reggae (eindhoven) 12 diep voor 14.000 man, op 8,5 meter bovenkant PA.
      Netjes[8D]

Ik zit er over te denken om in oktober een tourtje te doen met die
      SP 20.
      alleen dan 6 per kant voor maar 2000 mensen.

zit er veel verschil tussen die linex en SP 20?

Comment

• dokter dB
        • Nov 2003
        • 1535

hey joe

Bij mijn weten zijn alle sp20 (houten cab) omgewisseld voor linex (koolstofvezel abinet 33 kg).
        SP20 kast is 1 graad minder (5 ipv 6), dus dat merk je aleen als je de max hoek wil gebruiken... voor de rest geen verschil.

6 linexen p kant lijkt mij geen probleem voor 2000 man, zou wel het sub wat hoger crossen, want de line is niet zo hoog, dus minder efficient in het laag...

Waar/welk bedrijf komt het vandaan? welke subs gebruik je?

ik zou wel 2 kleine infills gebruiken, dan kan de array wat hoger/"verder weg" gericht...

Comment

• joe
          • Jan 2003
          • 446

Sorry ik zag dat linex aan voor een sp20 [:I]

Ik heb een prijsje uit Duitsland voor de rest zit ik nog te twijfelen tussen EAW 730, daar heb ik ervaring mee maar vind het niet echt een geweldig systeem, alcons, een keer gehoord en was er zeer over te spreken en die linex, nog nooit gehoord maar wel veel positieve berichten over gehoord. Dus mocht je een plek weten waar het staat laat het me effe weten dan kom ik kijken/luisteren.

Als je nog iemand weet die het verhuurd (duitsland is niet echt dicht bij huis) mail me effe
          Alvast bedankt

Comment

• Alfons
            • Jun 2001
            • 14

Leuk hoor is Sikk een cover band van Kiss (hahahaha)

Comment

• Barthezz80
              • Aug 2004
              • 365

effe vraagje over het geluid:
              waarom staan 2 van die 4 subjes die op het podium staan shuin en een beetje naar beneden?iemand daar een antwoord op?
              en heeft zo'n steiger geen nadelen voor de hoog-afstraling van je line-array, die stalen buizen zitten er toch echt voor, houdt dit geen hoog en mid tegen? (of is dit verlies irrelevant?)
              Bart

Comment

• giserke
                • Nov 2003
                • 456

die tekst op de achtergrond op het podium staat me niet aan!!!

Comment

• denkomieken
                  • Jan 2004
                  • 111

dat is dan ook het eerste en het laatste waarmee we overeenkomen giserke de rest daar zwijgen me maar liever over maar nu on-toppic
                  ja het was me ook al opgevallen dat er kastjes schuin stonden.

Denk zover ik weet dat die buizen van die stelling niet echt dingen tegenhouden qua mid-hoog.
                  grtz
                  ik zeg altijd--> geen klank zonder drank

Comment

• dokter dB
                    • Nov 2003
                    • 1535

citaat:Geplaatst door dokter dB

gevlogen: linex.
                    gestacked:
                    2x sp4 top per kant.
                    links 5xsub, rechts 5x sub en center 4x sub (sp4)
                    alles vanuit 2xXTA-226 aangestuurd,

Comment

• Tiemen
                      • Dec 2001
                      • 944

Kwestie van eens iets te zeggen wat er niets mee te maken heeft...

Waarom staat die hoogtewerker uitgeschoven tijdens het optreden?[8D]

Comment

• denkomieken
                        • Jan 2004
                        • 111

Daar hangt een reclamepaneel aan van dokter dB vermoed ik.
                        ik zeg altijd--> geen klank zonder drank

Comment

• dokter dB
                          • Nov 2003
                          • 1535

daar hing ik zelf aan, om te zwaaien naar de foto hehe

ik heb dat ding idd een aantal keer met en fotograaf erin voorbij zien komen, verder geloof ik dat er wat licht mee werd ingehangen en gericht enzo best handig...

Comment

Working...