heeft er iemand op het forum al met een i-tech eindtrap gewerkt? heb me wel aardig laten overtuigen door de mannen van audioxl op een demodag van i-tech ze beloofden namelijk veel maar aangezien ik liever de voorkeur geef aan een goede voeding (convencioneel), wil een paar reacties krijgen van een live evenenment met deze eindtrappen, ze zeiden zelf al dat het niet de opvolger is van de MA serie, ze legde ook de nieuwe i-tech schakeltechniek uit, dat deze de emk van de speaker opving om dit weer te gebruiken, zo zou er ook geen vermogen verloren gaan in de eindtrap en zou daardoor ook niet heet worden vergeleken andere eindtrappen, ze gaven een vergelijking weer met andere merken waar de eindtrap in brand vloog (was wel lachen zo'n brandende qsc), ze deden ook vergelijkingen met qsc(pl2), crest(pro9200) labgruppen(fp6400/48a) en nog verschillende merken, maar het kwam er op neer dat de vermogens op papier van alle versterkers maar 1 pulse is, na die puls is het vermogen gezakt tot de minder dan helft!!!! van het vermogen na 2 sec, in tegen deel tot de i-tech ging hij zelfs meer vermogen leveren(was wel maar iets van een 100W maartoch), dit zou komen door het opvangen van de emk van de speaker, zo zou de voeding minder hoeven te werken en minder snel inelkaar zakken, wat me wel opviel dat ze deze vergelijking uitvoerden in 2ohm, nu ben ik absoluut geen voorstander om een versterker in 2ohm te draaien, de i-tech versterkers leveren het topvermogen bij 4ohm en neemt af bij 2ohm, wat ik wel jammer vindt dat ze bij de vergelijking niet een ma eindtrap gebruikten, wel slim van hun want dat zou dan een anti reclame zijn voor de MAtjes, ook een goede vraag is hoeveel vermogen gaat verloren bij zo'n ma5000 na 2sec in 2ohm, ook is deze nieuwe serie niet echt extreem duurder vergeleken de MA serie, er zit zelfs nog een dsp in waardoor je je dbx480,xta dp226 en bss 338 kan verkopen (zou kunnen ha ha).
bruto exl. btw
MA5000 €4136 2000W>4ohm >60Hz
IT4000 €4500 2000W>4ohm
IT6000 €5300 3000W
IT8000 €6500 4000W
ik zou zeggen kijk even op de site
nu nog goed uit de tests komen in de praktijk
laat iets van je horen als hiermee gewerkt hebt of nog meer in detail kunt gaan
bruto exl. btw
MA5000 €4136 2000W>4ohm >60Hz
IT4000 €4500 2000W>4ohm
IT6000 €5300 3000W