RX voor tape acts

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • boes123
    • Aug 2001
    • 49

goeie koop gedaan en weet zeker dat je ook goed geholpen bent door het bedrijf waar je ze gekocht heb
    je weet de koffie staat altijd warm

groetjes

Comment

• Ws Soundexpresse
      • Jun 2001
      • 1007

Jepz, helemaal geen klachten.....
      Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• Ws Soundexpresse
        • Jun 2001
        • 1007

nog even een vraagje voor degene die al met deze sets werken,

heb mn set nu zelf, en ben er tevreden mee, maar wat houden jullie een aantal mensen aan wat je er mee kan drukken met de volgende opstelling:

2x118 1x212 per kant
        met op het laag een cp-3000
        en op het hoog een cp-2200?
        en dan gewoon zalen, dus geen openlucht o.i.d.

Waar moet ik dan ongeveer aan denken?
        Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• Lightjockey_richie
          • Sep 2004
          • 119

citaat:Geplaatst door Ws Soundexpresse

Hihi, toeval, mijn oude XA set is dus naar PGT gegaan, (die dus jannes doen).

Rede waarom ik overgestapt ben is puur dat ik dat XA moeilijk bij kon huren hier in de buurt.
          En ev RX draait een collega bedrijf ook mee, dus ben je over het geheel wat flexibeler.

Daarbij is de rx serie voorlopiig nog goed leverbaar en is de XA lijn van Dynacord een uitlopend model, dus voor mij lastiger uit te breidden, en gezien we momenteel redelijk aan het groeien zijn, wil ik niet over n jaartje of als nog helemaal op een ander merk moeten overstappen omdat het niet meer te krijgen is.

Snappie?

Verder helemaal niets mis met XA hoor....
          Nog meer toeval, ik werk bij PGT
          We Love Crown With GAE

Comment

• DJ_Robin
            • Jul 2001
            • 610

Zaaltje met 1x 212 2x 118 ongeveer 400 personen.
            Alleen ben ik een beetje bang voor je sub.
            Wij draaien met een P3000 (dus de heavy versie) en hebben ook overwogen om de CP3000 te nemen. Echter merk je vooral op het laag , onze toppen draaien ook op een P3000 , toch wel wat verlies. Is een beetje proberen denk ik. Denk dat je om op safe te zitten op 350 personen moet spelen.
            Wel een erg goede keuze trouwens !

M.V.G

PS. Mocht je een processor aan gaan schaffen zou ik niet meer voor de dx38 gaan. Is een hele mooie processor hoor wij hebben ze ook , maar EV heeft aan gekondigt dat er voor de DX 38 helemaal geen updates meer komen omdat ze nu volledig voor de Klark Technics gaan.
            Ik zou dit even mee nemen in je beslissing voor een processor.
            EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• BlackLight_Frank
              • Feb 2004
              • 143

citaat:Geplaatst door DJ_Robin

Zaaltje met 1x 212 2x 118 ongeveer 400 personen.
              Alleen ben ik een beetje bang voor je sub.
              Wij draaien met een P3000 (dus de heavy versie) en hebben ook overwogen om de CP3000 te nemen. Echter merk je vooral op het laag , onze toppen draaien ook op een P3000 , toch wel wat verlies. Is een beetje proberen denk ik. Denk dat je om op safe te zitten op 350 personen moet spelen.
              Wel een erg goede keuze trouwens !

M.V.G

PS. Mocht je een processor aan gaan schaffen zou ik niet meer voor de dx38 gaan. Is een hele mooie processor hoor wij hebben ze ook , maar EV heeft aan gekondigt dat er voor de DX 38 helemaal geen updates meer komen omdat ze nu volledig voor de Klark Technics gaan.
              Ik zou dit even mee nemen in je beslissing voor een processor.
              @ DJ_Robin :

Wat mis je dan op je 118 met de CP3000S ?
              Wij zijn ook aan het kijken naar vervanging van onze P1201's voor de 118's en het lage gewicht van de CP3000S speelt toch ook wel erg mee.
              Hoe bedoel je "toch wel wat verlies" met een P3000 op de 212's ?? Voor de 212's wilden wij gaan naar 2 x CP2200, die moet je al terugdraaien omdat je er anders teveel vermogen instopt.

Voor wat die DX38 versus DN9848 betreft zou ik ook graag die keuze maken, maar prijsverschil in wel erg groot.
              Gewoon een uit de hand gelopen hobby, verder niets geen bijzonders.

Comment

• DJ_Robin
                • Jul 2001
                • 610

De zin staat er misschien een beetje raar.
                Ik bedoel dat je vooral op de subs verschil merkt.
                Op de 212 gaat het met een CP3000 ook goed. Ik blijf voorlopig zeker voor het laag nog de "good old" heavy weights de voorkeur geven.

Wat bedreft de processor , kijk ook even wat je wilt met je set. Ik vind toch de Active aansturing van de top af en toe wel uitkomst bieden. Kan in sommige zalen erg van pas komen. Als je een DX 38 hebt zul je dan meteen naar 2 processoren moeten. wij zitten momenteel ook met dat gedoe en als je dan vergelijkt is die KT 4x in 8x uit ongeveer net zo duur. Maar als je gewoon passief draait en verder geen uitbreiding ziet in de komende tijd zou ik ook lekker voor een DX38 gaan. Zijn echt hele fijne prosesors om mee te werken en ze klinken nog goed ook. BTW ook best goede software voor , kan KT nog wel wat van leren.

M.V.G

M.V.G
                EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

Working...