multi cd branders

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ibvee
    • Nov 2002
    • 714

    multi cd branders

    Hallo dan, ffies nieuw vragie. Ik ben opzoek naar een soort multi-cdbrander, gewoon zo'n blokje van 5 branders onder elkaar ofzo, die je anologe kan aansturen en gewoon real-time branden. Zover ik me kan herinneren heb ik ze een keer ergens gezien, maar ik weet niet meer waar. En nu zou het dus erg mooi uitkomen als ik even wist wie die dingen maken, en wat de adviesprijs een beetje is. Voor de mensen die zich afvragen waar het voor nodig is, of die met alternatieven willen komen, het is voor een kerk, waar de preek in de dienst moet worden opgenomen, op meerdere cd's tegelijk, en vervolgens direct na de dienst klaar moeten zijn voor uitgifte.
    groeten => Micha
    De groeten => Micha
  • john1968
    • Aug 2004
    • 46

    #2

    Dit bedoel je??

    Welkom op de CD Duplicator website van Virtual Vision. U vindt hier alles op het gebied van CD en DVD disk duplicatie.

    Comment

    • niesten
      • Aug 2004
      • 115

      #3
      Comex Sales heeft ook een hele reeks producten hiervoor.


      Kijk maar eens of er iets tussen zit.
      Sommige buttons op mijn lichttafel doen precies het tegenovergestelde: Full On = Black Out...

      Comment

      • Olaf Duffhuës
        • Oct 2000
        • 2477

        #4
        Tascam heeft die dingen in 19" formaat..

        The Tascam Europe Website in english language. Full information about current audio recorders, audio players, mixing consoles, computer audio interfaces (usb interfaces) and optional accessories for professional and semi-professional use.

        Olaf Duffhuës

        **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

        Comment

        • Ibvee
          • Nov 2002
          • 714

          #5
          Yup, maar dit zijn allemaal duplicaters zonder opnamefunctie, als ik het goed gezien heb. Ik zoek eigenlijk een combinatie van deze http://www.tascam.de/pics/cd-rw402.jpg maar dan wat simpeler, en zo'n duplicater. Er zal toch vast wel een fabricant zijn die die dingen ontwikkeld?
          De groeten => Micha

          Comment

          • zzzzzzzzzzzz
            • Feb 2004
            • 2

            #6
            Hoeveel cd's verwacht je te gaan verkopen? Als je meer cd's denkt te gaan verkopen dan dat er branders in de multi cd brander zitten moet je er voor zorgen dat hij zoizo ook als duplicator gebruikt kan worden(naast de analoge input).

            Ik moet bekennen dat ik niet weet hoe snel deze branders zijn, maar aangezien een normale consumentenbrander ongeveer 3 á 4 minuten over een cd doet denk ik dat de duplicators er ongeveer net zo lang over doen.

            Je zou dan kunnen kijken naar een enkele cd brander die realtime met de dienst meedraait. Na afloop moet je dan wel zo snel mogelijk met het origineel uit de realtime brander naar de duplicator sprinten om zo snel mogelijk een aantal cd's af te krijgen. maar dan kun je ze wel onbeperkt bij blijven maken.

            Comment

            • jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3150

              #7
              citaat:Geplaatst door zzzzzzzzzzzz
              Na afloop moet je dan wel zo snel mogelijk met het origineel uit de realtime brander naar de duplicator sprinten om zo snel mogelijk een aantal cd's af te krijgen.
              gewoon in hetzelfde rack stoppen

              Als je gewoon een duplicator bij de tafel neerzet waar de cd's worden verkocht/weggegeven, dan kan de elke 3 minuten 4 cd's spugen!
              Als na afloop van de preek de mensen nog even bezig gehouden heb je alvast tijd een voorraadje aan te maken...

              Of laat de mensen eerst gezellig koffie/thee rondje doen na de dienst en dat ze pas bij de uitgang de cd meekrijgen/kopen. Dan heb je sowieso wel voldoende tijd om een grote spindel vol te branden. [8D]

              Comment

              • DJEM
                • Jul 2004
                • 254

                #8
                Of zoals er ooit eens in een tijdschrift heeft gestaan: Crea met lego. Men had van lego een systeem ontwikkelt welk een cd vervangt. Als cd gebrand is doet die de la open. Systeem zag dat wipte cd eruit en gooide andere in en duwde la dicht. Aangestuurd door een lego microprocessor

                Door in brandprogramma een x aantal disk in te voeren brande die lekker door.

                Maybe is zoiets ook ergens anders van te maken. Voor betere uitleg / werking ed mail me.
                Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

                Comment

                • SpaceyDeeJ
                  • Sep 2001
                  • 876

                  #9
                  Uhm, heb helaas de folder al weggegooid (hond was er mee aant spelen geweest) maar, ik meen me te herinneren dat Conrad ooit zo;n ding op de markt had gebracht... ( kan me ook herinneren dat Buma Stemra niet echt blij zijn met dat soort dingen....)

                  cheers,

                  DeeJ

                  zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

                  Comment

                  • esound
                    • Oct 2004
                    • 193

                    #10
                    post dit onderwerp eens op deze site www.churchmedia.net die gasten daar zijn zo onwijs veel verder met de techniek dan hier ze kunnen je vast wel helpen weet dat er ergens in het forum van hun een artikel staat om zelf een duplicator te bouwen scheelt veel geld heb het laatst uitgerekend Deze site is speciaal voor kerken.



                    hebron media ministry
                    media director

                    Comment

                    • Ibvee
                      • Nov 2002
                      • 714

                      #11
                      danku!
                      De groeten => Micha

                      Comment

                      Working...