Basdoof

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cobi
    • Aug 2002
    • 1083

    #16
    citaat:Geplaatst door sis

    Eigenlijk was het geluid perfect in het midden waar de zanger stond, 2 monitors voor zijn neus en het was laag zat op de plaats waar hij stond !
    De dokter zei tegen mij als iemand doof wordt, dit hem vooral voordoet in het spraakgebied !
    Vandaar mijn vraag : kan iemand basdoof worden ? of is dit onzin ?
    sis
    Iemand kan ook juist doof zijn voor de lage frequenties. Is maar net hoe je je oren belast natuurlijk.

    Maar over die zanger: Het kan natuurlijk ook zijn dat de betreffende zanger iets heel anders verstaat dan jij.
    Spelingvouten onder voorbehout...

    Comment

    • Gup
      • Apr 2004
      • 16

      #17
      He sis,
      ik denk dat die zanger gewoon een beetje met je aan het dollen was, haha. groeten
      Iemand iets uit de groentela?

      Comment

      • sis
        • Jul 2003
        • 3305

        #18
        Volgende week ben ik terug geboekt met die fameuze muts
        Hij gaat zijn eigen P.A. opstellen : JB systems
        sis
        Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

        Comment

        • ronny
          • Dec 2002
          • 2139

          #19
          pak eens een db meter mee dan ofzo

          confronteer hem met de getallen[]

          hij zal zeker beweren dat zijn eigen systeem harder gaat[)]

          mvg
          ronny
          niet zagen, gewoon doen!

          Comment

          • Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

            #20
            citaat:Geplaatst door major tom

            Het kan gebeuren wanneer je in het middenstaat net iets voor het Pa dat er weinig laag is, vaak een paar meter naar achter wordt je er dan inderdaad doof van. Misschien zijn sidefills in zo'n geval een oplossing?
            klopt, zie andere topic's over dit onderwerp


            bijvoorbeeld

            Comment

            • dj bobo
              • May 2003
              • 155

              #21
              die kerel moet wel een hele rare zijn geweest. Zelfs doofstomme mensen kunnen een bass waarnemen. Door de hevige trillingen[] Maarja, misschien was deze vent buiten zijn gehoor, van binnen helemaal niet in orde

              Comment

              • Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

                #22
                nee, hoor, precies in het midden loopt er een Uitdooflijn, waar de ene sub de andere opheft.

                er komt een nieuwe MAPP-online, dus dan kunnen we de tekeningen eens wat nauwkeuriger uitwerken.

                Comment

                • major tom
                  • May 2004
                  • 108

                  #23
                  Wellicht stonden de monitors in tegen fase )per ongeluk,kan) dit zal ook ten koste gaan van de laag opbrengst in het midden. Al met al nog mogelijkheden zat. enne basdoof, kan maar is onwaarschijnlijk, hoe oud is die zanger eigenlijk?

                  Comment

                  • Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

                    #24
                    citaat:Geplaatst door major tom

                    Wellicht stonden de monitors in tegen fase )per ongeluk,kan) dit zal ook ten koste gaan van de laag opbrengst in het midden. Al met al nog mogelijkheden zat. enne basdoof, kan maar is onwaarschijnlijk, hoe oud is die zanger eigenlijk?
                    hij staat tussen de sub's, dus infills etc , noch monitoren zijn van belang, omdat die subs daar ver overheen blazen.

                    Maar ik zei al, op bepaalde onderlinge afstanden en bij de daar bij behorende frequenties krijg je uitdoving in je laag.

                    Bekend probleem van sub. Ga je een meter verderop staan , dan dreun je de zaal uit....

                    Comment

                    Working...