De swa1501 (mackie) vs. EAW en EV

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BvE
    • Oct 2004
    • 385

    De swa1501 (mackie) vs. EAW en EV

    Hey beste forumleden,
    dit is mijn eerste post, maar ik kijk al een lange tijd rond op de forums, echt geweldig, ga zo door! Erg leerzaam!
    Mijn vraag is als volgt:
    Ik heb nu de mackie swa 1501 sub in mijn bezit, ik wilde graag weten wat mensen van deze sub vinden, vooral voor het gebruik bij allerlei soorten muziek in een kleine ruimte, bijvoorbeeld een hal in een school (voor uitversterken van een band). Mensen noemen de EV versie van deze sub beter, en is ook 100 euro goedkoper, de SBA 760. Is dit een reden om mijn mackie in te ruilen?
    Nog iets, ik zat er aan te denken een stap hoger te gaan, de EAW La 118z -> http://www.eaw.com/products/LA118z.html
    De prijs (bij holland PA) is wel erg hoog, helemaal vergeleken met de swa 1501. Ik vroeg me af hoe dit toch komt bij EAW? de speaker is passief en lijkt mij toch niet erg speciaal? Kom maar met opmerkingen! Ik ben benieuwd, noem alles wat hiermee te maken heeft! hoe meer er wordt verteld, hoe meer ik te weten kom!
    Mvg Bart
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

    #2
    citaat:Geplaatst door BvE


    Nog iets, ik zat er aan te denken een stap hoger te gaan, de EAW La 118z -> http://www.eaw.com/products/LA118z.html
    De prijs (bij holland PA) is wel erg hoog, helemaal vergeleken met de swa 1501. Ik vroeg me af hoe dit toch komt bij EAW? de speaker is passief en lijkt mij toch niet erg speciaal? Kom maar met opmerkingen! Ik ben benieuwd, noem alles wat hiermee te maken heeft! hoe meer er wordt verteld, hoe meer ik te weten kom!
    Mvg Bart
    EAW is een wereldmerk die uitsluitend topkasten maakt, ze hebben hun naam hoog te houden en dat vertaald zich in de prijs die je er moet voor betalen .
    Ik ben zelf ook in het bezit van een EAW P.A. en heb daar 4 jaar geleden ook een ferme prijs voor betaald !
    De kwaliteit van de kasten is dan ook gewoon top waar je jarenlang plezier aan hebt
    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

    Comment

    • Triple S
      • Sep 2000
      • 808

      #3
      citaat:EAW is een wereldmerk die uitsluitend topkasten maakt
      Het gaat hier om SUB-kasten hoor Sis!, die maakt EAW ook.
      Don\'t call me DJ!

      Comment

      • sis
        • Jul 2003
        • 3305

        #4
        citaat:Geplaatst door Triple S

        citaat:EAW is een wereldmerk die uitsluitend topkasten maakt
        Het gaat hier om SUB-kasten hoor Sis!, die maakt EAW ook.
        Ik bedoelde met topkasten ( topkwaliteit ) [:I]
        sis
        Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

        Comment

        • BvE
          • Oct 2004
          • 385

          #5
          iemand ervaring met de 118 of de EV sba760?

          Comment

          Working...