Multikabel -> Harting

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Staaf
    • Feb 2003
    • 398

    Multikabel -> Harting

    Ik wil een Harting plaatsen op m'n multikabel op de flightcase van de menger. Nu vraag ik me af; hoe lossen jullie dit op? Maken jullie een houten kistje (plankje) waar jullie gewoon de harting op monteren of bestaat er iets kant en klaars? Gebruiken jullie een trekontlasting. Hoe lang nemen jullie de kabels naar de inputs toe (elke kabel zijn respectievelijke lengte of allemaal even lang zodat je makkelijk kan switchen)?
    Nobody is a virgin; life fucks us all!
  • wouter_jp
    • Aug 2003
    • 105

    #2
    ik gebruik meestal van die alluminium doosjes om de opbouw chassis van harting op te schroeven.
    ff goed de maat in het dekseltje uitzagen.
    aan de zijkant een grote wartel voor de paartjes( lengte hangt af van de grote van de tafel.
    en dan dat bakje in de kist van de tafel vastzetten.

    harting heeft ook chassis delen die je meteen in je kist kunt schroeven en waar al 1 of 2 wartels op zitten.
    spelen !!

    Comment

    • elmer
      • Jul 2003
      • 139

      #3
      je kan ook een 19" plaatje nemen en 2 rackprofielen erin schroeven, maakt het uitwisselbaar en als je ooit eens over gaat op een ander systeem nog steeds bruikbaar. en ik zal alle kabels even lang houden, als je moet patchen zul je namelijk net zien dat juist dat ene kabeltje te kort is.

      Groetjes

      Comment

      • Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

        #4
        Of allemaal
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

        Comment

        Working...