Hulp bij bouwen effectenrack

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TVV
    • Aug 2004
    • 73

    Hulp bij bouwen effectenrack

    Ik ben momenteel aan het kijken voor een effectenrack te bouwen.

    Case 10U:

    1u: Racklight
    2u: FX
    3U: FX
    4u: dubbele COMP/LIM/GATE
    5u: dubbele COMP/LIM/GATE
    6u: dubbele 15 bands EQ op FOH
    7+8U: dubbele 32 bands EQ op AUX 1+2
    9+10u: dubbele 32 bands EQ op AUX 3+4

    Wat is er nog tekort of zouden jullie veranderen?

    Graag reactie
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

    #2
    CD, MD ???

    Comment

    • TVV
      • Aug 2004
      • 73

      #3
      een cd en md speler heb ik al reeds in een aparte FC gemonteerd

      Comment

      • Rieske
        • Aug 2002
        • 544

        #4
        Main FOH EQ ? Persoonlijk zou ik de monitor EQ's op het podium houden. Vanuit de zaal fluit je de monitors zo moeilijk uit....
        Life is what you make it

        Comment

        • Siem
          • Jul 2003
          • 124

          #5
          Wat Rieske zegt en gebruik de vrijgekomen ruimte bijv. voor een lade waarin je test-cd's, koptelefoon, lege md's, gaffa, batterijen, viltstiften, enz. opbergt.
          Domme vragen bestaan niet, maar er zijn wel veel nieuwsgierige domoren.

          Comment

          • Dikke Foaf
            • May 2003
            • 618

            #6
            Hangt er allemaal vanaf wat de bedoeling is van de setup. Moet het klein en hanteerbaar zijn, zou ik opteren voor minstens 2 kisten, eentje met de eq's (mon) en eentje met gate/comp/fx/cd.
            Voor meer comp/gate/fx, zou ik naar 3 kistjes gaan. Eerste kist: eq(mon), tweede kist: gate/comp/fx, derde kist: eq(foh)/crossover/cd/md/schuif.

            Staat het toch allemaal op wielen en heb je plaats genoeg in magazijn/camion, maak dan een mooie stolpkist.
            Is het de bedoeling dat je met een aparte monitormix gaat werken, hou dan je eq's(mon) op het podium.

            Ik weet natuurlijk niet wat de bedoeling is, of voor hoeveel kanalen je het gaat gebruiken, maar is 4 compressors niet te weinig? En waarom geen aparte gates? Voor een setje van 24 kanalen denk ik dat je best zit met 2 fx, 6 comp en 6 gate. Dat hangt natuurlijk ook af van het feit dat die 24 kanalen meestal vol zitten, of meestal leeg zijn.

            Comment

            Working...