LEM actief PA

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • martijnwesterbrink
    • Dec 2003
    • 33

    LEM actief PA

    Wij zijn op dit moment voor onze drive-in opzoek naar een grotere set speakers. Nu ben ik tegen een mooie aanbieding van een actief LEM setje aangelopen...
    Nu hoor ik aan alle kanten dat het of juist een hele goede set is of juist minder goede set..Nu is mijn vraag aan jullie (als profs) is dit een goede set of niet!? We willen er gewoon leuke feestjes tot ongeveer 200 man mee kunnen doen. Het gaat om deze set:
    2x top speaker, met 12 Inch en hoorn a 300 Watt RMS,
    1x bas module, met 18 Inch woofer a 800 Watt RMS. Het gaat om de serie met de ingebouwde versterkers. Ik weet nog niet precies welke soort het is maar bij nakijken op internet is het volgens mij de Titanium serie.
    Wie kan bij, graag onderbouwd, advies geven over deze set, is ie geschikt of niet. En wat zijn evt jullie ervaringen!?

    Alvast bedankt,
    Martijn
  • martijnwesterbrink
    • Dec 2003
    • 33

    #2
    Helemaal niemand ervaring met de actieve LEM set?? Zoiezo niemand ervaring met LEM!?

    Comment

    • rolanddeg
      • Nov 2004
      • 337

      #3
      Ik heb uiteraard wel (zeer goede!!!) ervaring met passieve LEM luidsprekers. Zeker tevreden over. Echter heb ik geen ervaring met actieve LEM's, maar mij lijkt dat actief een kruising is tussen hun Procon versterker serie en de 'normale' passieve speakers? mij lijkt dat hier het liedje '2 goede producten bij elkaar = 1 goed product' opgaat...

      Comment

      • RL sound
        • Jan 2003
        • 156

        #4
        Zelf heb ik gewerkt met een actieve lem set, klinkt aardig.

        Voor een drive inn oke, tape artiesten e.d. nee.
        Groeten: RL <i>sound</i>

        Comment

        Working...