Advies revisie/aanschaf geluidsset

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lurge
    • Nov 2004
    • 14

Advies revisie/aanschaf geluidsset

Ik zit in een kerk en daar moeten we wekelijks geluid opzetten en afbouwen, nu is het tijd geworden voor revisie en vernieuwing en daarbij wilde ik jullie advies vragen.
    Wat er word versterkt is vleugel, synthesizer, drum, bas, gitaar (elec/akk), fluit, sax.
    De lokatie waar er gebruikt gaat worden van de spullen is een theaterzaal voor ongeveer 600 man. Hiervoor moet de set dus ook geschikt zijn.
    Wat we op dit moment hebben:
    Soundcraft Spirit Live 24 kanaals (is aan revisie toe, aantal kanalen kapot)
    Effectenbox (reverb, CD, compressor limiter, EQ)
    2 sets Sound projects "Master Blaster Concept" met 2 keer 15" sub-kast (ook Sound Projects) (dit is veel te weinig voor de zaal (moet vervangen worden))
    2 keer Sound projects X-act (als speakers in de zaal)
    2 stuks passieve monitor speakers (zijn aan vervanging toe)
    24/4 kanaals multikabel
    Kwa microfoons hebben we een goede set drum microfoons nodig, ook zijn er microfoons nodig voor de fluit/viool/sax. En tevens moeten we goede zangmicrofoons hebben.

Mijn vraag is dus zouden jullie mij kunnen adviseren wat er voor een redelijk bedrag te koop is. Ik heb dus speakers, microfoons en actieve monitoren nodig (graag met prijsindicaties). De monitoren worden gebruikt met 3 zangers tegelijk dus het moeten redelijke breedstralers(?) zijn. Ook een adresje waar ik die mengtafel zou kunnen laten reviseren zou van harte welkom zijn.

Ik hoop dat t zo enigszins duidelijk is en dat ik niets ben vergeten.
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

Dit zijn dus 4 vragen tegelijk, op pro-audio, met alle facetten van mic via mengtafel tot eindset en monitoren.

lees eerst ff een vracht topic's door, stuur me dan een mailtje, dan doe ik m weer open.

tot die tijd :" tijdelijk gelocked."

Comment

Working...