QSC Powerlight 2

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj bj
    • Jun 2003
    • 67

    #16
    Ik denk dat ik dan toch maar eens naar de dealer ga voor de PL 2 serie. Ff een keertje testen. Ik ga dan denk ik voor een PL230 op de toppen (ZX-5) en de 236 op sub. Maar eens zien hoe dat gaat klinken. Bedankt voor deze reacties.

    Comment

    • dj bj
      • Jun 2003
      • 67

      #17
      Waar voor gaan? Powerlight 2 van QSC of voor een 2e hands Crown Macro-Tech 3600 VZ? Moet een vertsterker zijn op de subkasten.

      Comment

      • sis
        • Jul 2003
        • 3305

        #18
        dan zou ik kiezen voor de crown, die hebben zich al meedere malen bewezen op de subs , het gewicht moet je er dan ook bijnemen
        sis
        Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

        Comment

        • nightline
          • Oct 2002
          • 1001

          #19
          Inderdaad die Crown is erg vet op het laag, en wordt standaard geleverd met hernia.

          Groeten

          Jack
          Powered by AudioMadness....

          Comment

          • Lightjockey_richie
            • Sep 2004
            • 119

            #20
            dan valt de 3600VZ nog mee....geef hem es een 5000 VZ 2 mee, dan knikt ie helemaal door zn knieeen, maar dan weet je cker dat je je niet meer druk hoeft te maken over het sub...wij gebruiken ze voor een GAE-director op het sub....BONK BONK BONK...oeff...beetje zwaar..maar wel lekker druk van je sub

            Groetjes R
            We Love Crown With GAE

            Comment

            • RJ
              • Jun 2004
              • 17

              #21
              PL2... Topversterker die betaalbaar is. We hebben ze zelf ook in de verhuur, en niets dan gemak. Vooral de nieuwere PL236 doet het erg goed!

              Greetzzz...
              De 1 doet het zussss, de ander zooooooo :-)

              Comment

              • RJ
                • Jun 2004
                • 17

                #22
                En om even op de Director-stack terug te komen: probeer daar eens een PL236 op het laag... Heb trouwens ook al eens een PL6.0 op het laag meegemaakt, maar da's wel vrij overdreven.
                De crowns zijn op zich ook prima, alleen zwaarder qua gewicht volgens mij

                Greeetzz
                De 1 doet het zussss, de ander zooooooo :-)

                Comment

                • stef1
                  • Jan 2004
                  • 25

                  #23
                  Wij gebruiken de pl236 voor alle toepassingen, maar voor vet laag moet je deze versterker niet hebben, dan gaat hij zoals een voorganger al zei door de knieen. De klank en de controle van de versterker zijn geweldig, en daarom is hij misschien ook wel niet zo vet in het laag. Na een kleine test tussen de pl236 en meerdere versterkers zelfs voor de halve prijs als de PL,bleek dat ik met een kwalitatief veel mindere versterker veel meer laagervaring had. Dit ligt er volgens mij aan dat gebrek aan controle in het laag nog steeds overkomt als veel en vet laag.

                  Als je budget hebt dan heb je met een pl6 en controle en veel laag.

                  Comment

                  • timmel
                    • Sep 2004
                    • 111

                    #24
                    even off-topic: weet er iemand of de Carver PT-2400 goed is voor de bassen? wat betreft de klankkleur dan. Greetz Tim
                    niet genoten is altijd mis

                    Comment

                    • dj bj
                      • Jun 2003
                      • 67

                      #25
                      Dan toch nog ff een vraagje over de laagversterker. Ik zit nog te twijfelen over een QSC PL 4.0 of een Labgruppen FP3400. Welke zouden jullie mij aanraden? En dan niet een loze uitspraak maar graag ook onderbouwen. Ik heb voor de toppen toch maar een PL236 gekocht.

                      Comment

                      • PowerSound
                        • Nov 2001
                        • 1892

                        #26
                        citaat:Geplaatst door dj bj

                        Dan toch nog ff een vraagje over de laagversterker. Ik zit nog te twijfelen over een QSC PL 4.0 of een Labgruppen FP3400. Welke zouden jullie mij aanraden? En dan niet een loze uitspraak maar graag ook onderbouwen. Ik heb voor de toppen toch maar een PL236 gekocht.
                        TOCH MAAR ? PL236 is een ZEER goede versterker voor de toppen !

                        PL4.0 en LAB FP3400

                        Ken de FP3400 niet, maar heb al veel met de PL4.0 mogen werken, echt een beest op baskasten. PL4.0 was de eerste van PL reeks, en die hebben ze mooi RUIM bemeten ! Een aanrader !
                        PSL Bvba powered by
                        L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
                        Yahama LS9-32 / MC7L-48
                        Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
                        Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

                        Comment

                        • dj bj
                          • Jun 2003
                          • 67

                          #27
                          Ja de PL236 zal eind deze week wel een keer binnen zijn. Maar eens ff kijken hoe dat klinkt op de ZX-5 toppen. Zal de toppen eens flink laten zweten. Nu nog een goede eindtrap op de subs en dan kan ik weer ff vooruit. Ach ja, het is maar hobby!

                          Comment

                          Working...