ET

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wout Laenen
    • Sep 2000
    • 102

    ET

    Hallo iedereen,

    Ik kwam onlangs in mijn documentatie die ik hier liggen heb het merk Evolution Technonoly (ET) tegen. Het systeem doet mij een beetje denken aan de techniek die Focal / MP-Audio toepast door geen hoorns te gebruiken voor het hoog.

    Enkele prijzen en spcificaties: http://www.topm.be/nederlands/sound/et/

    Heeft iemand van jullie ervaring met dit merk? positief of negatief?

    Ik hoor het graag...

    mvg

    WL
  • luc2366
    • Jul 2002
    • 1161

    #2
    De grote set staat in café De Knoet in Aarschot (is trouwens volledig ingericht door Top-M). Klinkt ERG zuiver en ERG hard!

    Comment

    • Davy Gabriels
      • Aug 2002
      • 819

      #3
      En weet je toevallig ook welke speakers in die kasten zitten? Aan de prijs te zien lijkt het mij sterk dat zij ook PHL speakers gebruiken zoals Focal/MP

      Comment

      • Dikke Foaf
        • May 2003
        • 618

        #4
        Ik heb horen zeggen dat er ook Beyma in gebruikt werd, maar volgens de verkoper (Audiomix) zaten er 3 merken in, wat ik wel niet echt geloof.
        En wat de Knoet betreft, als je veeeeel hangt in een kleine ruimte, dan kan je hard gaan ja.

        Ik heb ooit eens een ET-5000 set (T12-top, B215 classic bas) beluisterd en ik moet zeggen, niet slecht, vooral in het sub mist nog wat, ook stond ik er vlakbij waardoor ik niet echt kan zeggen of het nu wel superhard gaat, mij leek dat niet echt het geval. Samengevat denk ik ideaal setje voor de kleinere zalen en DJ's, alleen denk ik dat daarvoor de prijs te hoog is. De nieuwere set van ET (B215 en bijhorende top) lijkt al veel beter te presteren kwa klank, en er is ook beter/meer aan ge-engineerd kwa handvaten, wielen en stapelbaarheid.

        Comment

        Working...