TSA - setje

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Boi
    • Apr 2004
    • 541

    #16
    citaat:Geplaatst door purplehaze

    Ik ben ook dealer/ importeur van TSA dus als je interesse hebt in een setje voor een demo of zo laat het maar even weten via mail ( info@audiologic.nl ).

    Groet, Michel

    AUDIO LOGIC
    Als ik via jou site bij TSA terecht kom dan kan ik nergens de Star set vinden. Hoe komt dat?

    groetjes
    Boi
    groetjes

    ___
    Heb de versterkers uitgedaan, maar er ruist nog iets....

    Comment

    • sis
      • Jul 2003
      • 3305

      #17
      ik ook niet
      sis
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

      Comment

      • dnleventssteven
        • Apr 2005
        • 4

        #18
        dan ga je op www.dnlevents.be en dan klik je op verkoop en dan op TSA audio,tevens de prijslijst staat bij mij ook on-line.
        IMPORT TSA AUDIO

        Comment

        • purplehaze
          • Jul 2004
          • 692

          #19
          Hoi de link op mijn 'site' is inderdaad niet goed, per ongeluk de verkeerde geplaatst (schaam).
          De juiste link is: http://www.tecno-star.com

          Binnenkort gaat het huidige tijdelijke behangetje er af en komt onze site in de lucht. Door tijdgebrek is het er nog steeds niet van gekomen, excuus.

          groet, Michel

          AUDIO LOGIC
          Sound Service & Sales

          Comment

          • sis
            • Jul 2003
            • 3305

            #20
            citaat:Geplaatst door purplehaze

            Hoi de link op mijn 'site' is inderdaad niet goed, per ongeluk de verkeerde geplaatst (schaam).
            De juiste link is: http://www.tecno-star.com

            Binnenkort gaat het huidige tijdelijke behangetje er af en komt onze site in de lucht. Door tijdgebrek is het er nog steeds niet van gekomen, excuus.

            groet, Michel

            AUDIO LOGIC
            Sound Service & Sales
            Laat maar
            sis
            Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

            Comment

            • purplehaze
              • Jul 2004
              • 692

              #21
              nee sis, om jou een plezier te doen zal ik em toch maar uploaden...kleine moeite groot plezier

              grtz, Michel

              Comment

              • sis
                • Jul 2003
                • 3305

                #22
                citaat:Geplaatst door purplehaze

                nee sis, om jou een plezier te doen zal ik em toch maar uploaden...kleine moeite groot plezier

                grtz, Michel
                je hebt er veel vertrouwen in hé
                sis
                Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

                Comment

                • purplehaze
                  • Jul 2004
                  • 692

                  #23
                  nou een mix maken gaat me beter af dan een site, maar ff wat puzzelen en het komt toch wel goed :-)

                  Michel


                  Comment

                  • Watt Xtra
                    • Oct 2004
                    • 1119

                    #24
                    Om het forum niet te bevuilen met allerlei vragen, nieuwe topics enz. Post ik hier mijn vraag maar eens.

                    Ik heb ook een TSA set.

                    TSG sub kasten met dubbel 18 en de hoorngeladen dubbel 12 topkasten.

                    Na enkele jaren trouwe dienst heeft een van de 18" speakers toch de geest gegeven, deze loopt aan nu. Heeft verder geen schuld, op de conus staat een datum van nov. 2001!

                    Op de speaker zelf staat echter alleen, tsa.. meer niet, aan het model speaker te zien zal het gaan om een beyma.

                    Is er iemand die hier meer van weet? Op het forum kwam ik al tegen dat er een G550 in zal zitten?
                    Wie zou dit kunnen beamen, en of meer info kunnen geven over betreffende speaker, dan wel recone en of vervangingsspeaker?
                    JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

                    Comment

                    • Watt Xtra
                      • Oct 2004
                      • 1119

                      #25
                      Niemand die meer info heeft betreffende dit merk en de gebruikte speakers?
                      JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

                      Comment

                      • HR Soundproductions
                        • Oct 2005
                        • 650

                        #26
                        Het rotte is dat er veelal Beyma in is gegaan... maar TSA heeft wel eens onenigheid gehad met Beyma (omtrent uitlopende series, garantie en reservedelen) omdat er nogal eens speakers de eeuwige rookvelden in werden gestuurd. Zo zijn er meerdere types gebruikt in dezelfde behuizing.

                        Ik heb hetzelfde gehad met mijn C-115N (waar ik er vier van heb).... Bij controle bleek dat er verschillende types in zaten..

                        Comment

                        Working...