Monitor mixer Midas Sienna

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

Monitor mixer Midas Sienna

Jawel, hij is er....de 'betaalbare' Midas monitor mixer...

Als ik er vluchtig overheen kijk, heeft ie net wat meer features dan een Soundcraft SM12/20...En waarschijnlijk de Midas geluidskwaliteit...

Zijn er al mensen geweest, die met hun vingers hebben mogen voelen..en met hun oren hebben mogen luisteren naar deze mixer?
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**
  • joe
    • Jan 2003
    • 446

Ziet er goed uit

Comment

• flurk
      • May 2003
      • 409

Lijkt heel erg op de Verona maar dat met meer auxen.Is hij ook betaalbaar?

Comment

• MSSS
        • Jul 2003
        • 365

Ik heb net even zitten zoeken op het I-net maar kan nog geen prijs vinden...
        oleole ik heb EV :)

Comment

• deurklink

14000 en een beetje... Was vandaag een vertegenwoordiger op school van midas consoles En het is idd een verona met wat meer uitbreidingen! Jammer dat hij alleen een powerpoint presentatie had en niet het echte werk!

Aja hij ziet er weer mooi uit!!

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

die 14.000 zal wel afhankelijk zijn van de uitvoering die je kiest, qua kanalen.

Ben idd zeer benieuwd, de venice320 hier draait volledig naar tevredenheid, en als ze die lijn doorzetten zijn er een aantal mengtafelbouwers niet blij.

Comment

• Olaf Duffhuës
              • Oct 2000
              • 2477

Het was al een half jaar geleden bekend dat deze zou komen...En inderdaad, hij is gebaseerd op de Verona...Niet iedereen kan een H4000 betalen...Ik ben zelf van mening dat dit net als de Verona, een hardloper wordt...
              Olaf Duffhuës

Comment

• MSS
                • Dec 2003
                • 78

citaat:Geplaatst door Olaf Duffhuës

Niet iedereen kan een H4000 betalen..
                Ik vraag me zelf af of je er dan niet beter aan doet een xl3/250 of dergelijke 2de hands in bijv. duitsland te scoren? Dan heb je de "echte".
                Of zeg ik nou hele domme dingen [:I]

Comment

• Olaf Duffhuës
                  • Oct 2000
                  • 2477

citaat:Ik vraag me zelf af of je er dan niet beter aan doet een xl3/250 of dergelijke 2de hands in bijv. duitsland te scoren? Dan heb je de "echte".
                  Of zeg ik nou hele domme dingen
                  Tja...De een zegt dit, de ander dat...Over smaak valt niet te twisten..
                  Olaf Duffhuës

Comment

• badboyscrew
                    • Aug 2000
                    • 304

Meer als een Sm 12 ben ik wel met je eens maar denk dat de vergelijking met een 20 toch wel ver gezocht is.
                    Zo effe snelal 1 klein puntje geen stereo auxen meer kan ik niet van het plaatje zo snel halen.
                    groeten alex

Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

Comment

• Barthez
                      • Dec 2003
                      • 256

citaat:Geplaatst door MSS

citaat:Geplaatst door Olaf Duffhuës

Niet iedereen kan een H4000 betalen..
                      Ik vraag me zelf af of je er dan niet beter aan doet een xl3/250 of dergelijke 2de hands in bijv. duitsland te scoren? Dan heb je de "echte".
                      Of zeg ik nou hele domme dingen [:I]
                      Tsja, als je een xl3/250 kan vinden, die ook nog eens netjes behandelt is, heb je uiteraard meer mixer voor je geld, maar vindt die maar eens voor de prijs van een nieuwe sienna / verona.

De verona was al een geweldige tafel voor zn geld, en als de sienna net zo goed klinkt, gaat deze mixer zeker een serieuze strijd aan met een hoop andere mengtafelbouwers.

Maar zoals met alles in de geluidswereld, eerst horen, dán oordelen... Ik ben in ieder geval erg benieuwd
                      Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• joe
                        • Jan 2003
                        • 446

Ik had laatst een klusje met een verona, maar tot mijn verbazing zit er een klank verschil in als ik mijn signaal rout via een subgroep.
                        Het lijkt wel of er een lp filter op +/-13 kHz zit.

Was dit toevallig alleen op deze tafel of is het bekend bij deze tafel en loop ik achter.

Comment

• Barthez
                          • Dec 2003
                          • 256

@ joe

Dat is voor mij een nog onbekend probleem, ik zal eens luisteren of onze tafel dat ook doet.

Wat mij wel bekend is is het lekken van de masterinsertie, steek daar maar eens een loze plug in, dit zou het signaal moeten stoppen, maar je master blijft (hetzij zachter) uitsturen. (dit is bij onze tafel in iieder geval zo)
                          Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• cobi
                            • Aug 2002
                            • 1083

citaat:Geplaatst door joe

Ik had laatst een klusje met een verona, maar tot mijn verbazing zit er een klank verschil in als ik mijn signaal rout via een subgroep.
                            Het lijkt wel of er een lp filter op +/-13 kHz zit.

Was dit toevallig alleen op deze tafel of is het bekend bij deze tafel en loop ik achter.
                            Er zijn wel meer tafels die anders klinken als je via subgroepen gaat routen. Allemaal verliezen. Ook matrixen is weer een stukje (hoorbaar) verlies en bron van ruis. Niets nieuws dus en ook niet alleen bij deze tafel.
                            Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

Working...