Martin audio ICS300 en ICT 300

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • geluidswetenschapper
    • Jan 2005
    • 6

Martin audio ICS300 en ICT 300

Beste allemaal, zijn er mensen die ervaring hebben met dit
    satteliet setje? Het betreft een dubbele 10" topkast met ICT drivers en een 2x 10" subwoofer. IK heb het setje in een kleine loods gehoord
    en moet zeggen dat het erg goed klonk zeker gezien de afmetingen.
    Toppen zijn 300 watt en de subs zijn 400 watt met een piek vermogen van 4x zo hoog. Is 2000 euro een reele prijs?
    Het ziet er nog goed uit en de nieuwwaarde ligt rond de 5000 euro voor de set met controller/crossover erbij
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

kom eens met fotoo's etc, want ook daar hangt de prjs vanaf. Afgetrapte zooi is minder waard dan een behangsetje uit een restaurant.

Comment

• sis
      • Jul 2003
      • 3305

Een collega van mij heeft zo'n set, de topjes klinken héél goed, de bas daarentegen die valt echt tegen ! hij gaat ze wegdoen !!
      Wel een leuke set voor feestjes tot een 50 tal personen !!
      sis
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• geluidswetenschapper
        • Jan 2005
        • 6

lik maar eens op de volgende link:http://www.625-net.ru/archive/z0999/ictseries.jpg

Het betreft de kleine topjes 2x en de sub 2x

Comment

• geluidswetenschapper
          • Jan 2005
          • 6

Ik moet zeggen dat ik juist de bas enorm vond uit zulke kleine kastjes.
          Het is trouwens een hele nette set. Weinig krassen en de drivers zijn 100% in orde

Comment

• Sound2000
            • Feb 2005
            • 33

Het zijn goede setjes maar niet meer dan 100 personen.
            En pas op voor die topkasten er zit soms een kraak in en dat betekent dat er van de spoelen een stuk van de laklaag los is.

Denk dat 1000 euro meer dan zat is t is toch wel weer een verouderd systeem he

Comment

• tuurKE
              • Jan 2005
              • 252

Ik heb zelf ook zo'n systeem in gebruik, klinkt idd vrij goed en kompleet. Is vooral interesant voor kleinere feestjes tot 150 personen, nie echt iets voor fuiven en zo.

greetz Tuur
              Maar wij hebben.......
              .......chamsys!!

Comment

Working...