Zijn er weer eens nieuwe ervaringen met Cobra2 van Dynacord te melden?
dynacord Cobra2
Collapse
X
-
wist niet eens dat er al weer een nieuwe Cobra was. bedoel je misschien de vierweg actieve set. die is een half jaar later op de markt gekomen. maar het zou ook goed kunnen dat er al weer een verbeterde versie is. als het niet lukt om de eerste te verkopen dan zeggen we gegewoon dat er een nieuwe versie komt.
-
Mensen, wel goed lezen...
citaat: Zijn er weer eens nieuwe ervaringen met Cobra2 van Dynacord te melden?Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
citaat:Geplaatst door mertens
alleen jammer dat je de sub's in de pauze weer terug moet zetten op hun plaats en dat die kleine topjes niet te tillen zijn
Doe ik ook, mijn subs hebben bijna eens op de dansvloer gestaan
sisFulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
info over cobra 2
is er ondertussen nu al meer geweten over de cobra 2 set's dit voor dance en live concertsComment
-
Zo ma wat raden jullie aan..
Ne cobra 2 of cobra 4 rekening houdend dat we meestal in zalen zitten van breedte +/- 25 m lengte tussen 25 a 40 m.
Bedoeling is dat ze voor alles kan gebruikt worden grote en kleine feestjes ook .
Momenteel werken we met de dynacord v-systems ma willen mee met de tijd en mensen vragen regelmatig iets dat vliegt en is bij het v-systeem moeilijker ma wel mogelijk
alvast bedankt voor de reactiesComment
-
Zeker heb der altijd wel intresse in om es te testen zou zelfs an deze vrijdag kunnen heb dan een job opstaan waar het zou kunnen .
Zet het adres hier ma of Mail me het adres ma a.u.bComment
-
-
haha das grappig dat ik daar niet aan gedacht heb .
1 van men camion's heb ik van hun afgekocht .
Morgen es bellen ma toch bedanktComment
Comment