Advies gevraagd

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Frans
    • Aug 2000
    • 52

    Advies gevraagd

    Mensen, ik heb advies nodig. Laatst is van een van m'n RCF luidsprekers (L15/854K) dat bolvormige stukje karton in het midden (hoe noem je dat eigenlijk...de konus??) ingedeukt vlak voor een feest. Balen natuurlijk, maar tijdens het feest is hij uit zichzelf wel weer ongeveer in de goede vorm gekomen. Nu is dat karton, door dat het "gevouwen" is geweest, een heel stuk minder sterk en veel soepeler dan van m'n andere luidsprekers (zelfde type). Wat moet ik doen!? Ik kan het laten zitten, er komt toch wel goed geluid uit, maar ik ben er niet zo gerust over dat het zo'n zwak punt is. Dat stukje karton is toch de enige scheiding tussen de voorkant van de luidspreker en de luchtgang door de spreekstoel. Ik vind een recone voor zo iets lulligs een beetje overdreven, maar ik ben bang dat na lang gebruik er zich misschien scheuren vormen.

    Weet iemand of die "bolvormige stukjes karton" ook los van RCF te krijgen zijn??? of zitten die alleen bij een recone? Of weet iemand een oplossing hiervoor?? Of maakt het helemaal niets uit wat er gebeurd is??

    Alle reacties zijn welkom.

    Groeten,

    Frans

    Gegroet,

    Frans
Working...