Microverb 3

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ids
    • Feb 2005
    • 1

    Microverb 3

    beste mensen op dit forum
    ik ben een beetje bezig wat apparatuur uit te zoeken enzo, ik weet verder er niet veel van natuurlijk wel de standaard dingen enzo.
    nou kwam ik onder het stof een microverb 3 van alesis tegen. Nu vroeg ik mij af waarvoor deze precies diende. Ik las al op dit forum dat er effecten mee te regelen zijn en dingen als de echo. Ik neem aan dat dit apparaat dan tussen de p.a. en de versterker geplaatst word.
    graag zou ik van jullie willen weten wat dit apparaat precies doet en wat ik er dus aan heb.
    alvast bedankt voor de reactie
    gr yves
  • Ibvee
    • Nov 2002
    • 714

    #2
    Dit hoort eigenlijk bij het beginnelingsforum, en volgens mij kan je er ook een heleboel dingen over vinden in de FAQ en op de rest van de site <zoek>. Het hangt ervanaf wat jij met versterkers bedoelt, als dat gitaarversterkers zijn, dan nee, dit is geen gitaar effect, hoewel het ding zo'n eigenaardige sound heeft dat het mij eigenlijk niet echt zou verbazen als een freak het ding toch voor z'n gitaar zou gebruiken. Hij wordt ook niet tussen de mengtafel en de FOH gehangen, het is namelijk nogal ongewoon om galm of een ander effect op je totaal te zetten. Meestal worden galmpjes via een aux uit aangestuurd, en komen terug op apparte kanalen. Eigenlijk het enige goed klinkende effect wat erop zit is geloof ik de "large hall 1".
    De groeten => Micha

    Comment

    • speedy
      • Nov 2008
      • 41

      #3
      alesis microverb 3

      hoi
      ik heb eigenlijk dezelfde vraag als in het eerste bericht
      ik heb deze microverb gekregen van iemand [ zonder handleiding ]
      nu is mijn vraag kan ik deze gebruiken om mijn draadloze shure micro hierop aan te sluiten voor evt [ echo zanger ] ik kan nergens iets vinden over het nut en het aansluiten van de microverb 3 op deze site
      weet ook niet of ik hier wat aan heb voor de disco
      hoor het graag van jullie
      groetjes hans
      wie een kuil graaft voor een ander [ is niet te lui om te werken ]

      Comment

      • MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

        #4
        Klik hier.
        Kom op zeg, je hebt een apparaat, weet niet wat het is en hoe het werkt en komt niet op het idee om te googlen.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

        Comment

        • speedy
          • Nov 2008
          • 41

          #5
          hoi
          allereerst bedankt voor de link naar de site
          ik heb op google gekeken maar kwam alleen op een site waar ik voor de handleiding moest betalen zodoende mijn berichtje
          ga nu even kijken
          bedankt en de groetjes hans
          wie een kuil graaft voor een ander [ is niet te lui om te werken ]

          Comment

          • vasco
            • Oct 2003
            • 2567

            #6
            Ik weet niet hoe jij zoekt met Google maar de eerste link die ik krijg is een PDF handleiding waarvoor men geen cent hoeft neer te leggen. Je had ook gelijk naar de website van Alesis kunnen gaan natuurlijk en dan klikken op docs & downloads.

            Google is handig maar niet altijd de eerste keuze als je de fabrikant weet.

            Comment

            • speedy
              • Nov 2008
              • 41

              #7
              hoi
              ik denk dat ik de verkeerde heb gepakt op google was deze link
              Handleidingen lijst - Muziek en audio apparatuur - Manuals Warehouse
              zodoende moest ik betalen voor de handleiding [ foutje aan mijn kant ]
              heb de handleiding van jullie binnen gehaald bedankt nogmaals
              groetjes hans
              wie een kuil graaft voor een ander [ is niet te lui om te werken ]

              Comment

              Working...